Gospodarka doświadczeń Perspektywa polskiego konsumenta


Kacprzak Agnieszka, Dziewanowska Katarzyna, S

Gospodarka doświadczeń Perspektywa polskiego konsumenta

Oprawa miękka
Liczba stron: 268
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
39,90 29,93

Do koszyka
oszczędzasz: 9,97

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2016-12-07

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
76,80 50,22
Do koszyka
oszczędzasz: 26,58
+ =
Cena pakietu:
74,80 49,12
Do koszyka
oszczędzasz: 25,68
+ + =
Cena pakietu:
111,70 67,26
Do koszyka
oszczędzasz: 44,44
1/3

 

Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką.
Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...