Gospodarka doświadczeń Perspektywa polskiego konsumenta


Kacprzak Agnieszka, Dziewanowska Katarzyna, S

Gospodarka doświadczeń Perspektywa polskiego konsumenta

Oprawa miękka
Liczba stron: 268
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
44,00 33,74

Do koszyka
oszczędzasz: 10,26

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2017-05-31

Koszt dostawy + więcej
Dostawa

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
80,90 54,04
Do koszyka
oszczędzasz: 26,86
+ =
Cena pakietu:
78,90 52,94
Do koszyka
oszczędzasz: 25,96
+ + =
Cena pakietu:
115,80 71,08
Do koszyka
oszczędzasz: 44,72
1/3

 

Gospodarka doświadczeń - koncepcja, która powstała w Stanach Zjednoczonych pod koniec XX wieku - powoli wkracza także do Polski. Przedstawia ona nowy sposób patrzenia na nowoczesnego konsumenta oraz ofertę rynkową przedsiębiorstw. Współczesny człowiek, funkcjonujący w świecie przepełnionym różnorodnymi informacjami, coraz częściej podejmuje decyzje zakupowe bazując na emocjach, a nie na racjonalnych przesłankach. Oferowanie konsumentowi niezapomnianych doświadczeń powiązanych z produktem czy usługą jest doskonałym sposobem na wyróżnienie się i stworzenie trwałej relacji z marką.
Niniejsza książka stanowi istotny wkład do zrozumienia warunków i perspektyw rozwoju gospodarni doświadczeń w Polsce.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...