Społeczna odpowiedzialność biznesu w rachunkowości Teoria i praktyka


Krasodomska Joanna redakcja naukowa

Społeczna odpowiedzialność biznesu w rachunkowości Teoria i praktyka

Oprawa miękka
Liczba stron: 186
Wydawnictwo: Difin
48,00 40,23

Do koszyka
oszczędzasz: 7,77

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-25

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
84,90 60,53
Do koszyka
oszczędzasz: 24,37
+ =
Cena pakietu:
82,90 59,43
Do koszyka
oszczędzasz: 23,47
+ + =
Cena pakietu:
119,80 77,57
Do koszyka
oszczędzasz: 42,23
1/3

 

Książka jest efektem badań statutowych realizowanych przez pracowników Katedry Rachunkowości Finansowej Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie. Przedstawiono w niej teoretyczne i praktyczne aspekty społecznej odpowiedzialności biznesu (Corporate Social Responsibility-CSR) oraz jej ujęci a w rachunkowości. Autorzy omówili zagadnienia dotyczące sprawozdawczości zintegrowanej, głównych standardów raportowania CSR oraz zewnętrznej weryfikacji informacji z tego zakresu. Poświęcili także uwagę problematyce społecznie odpowiedzialnego inwestowania (Socially Responsible Investing-SRI) oraz ujawniania informacji społecznych i środowiskowych przez jednostki gospodarcze reprezentujące różne branże. Przeprowadzili również przegląd zagranicznych i krajowych badań dotyczących CSR i rachunkowości.

Autorzy proponują książkę pracownikom naukowym i wykładowcom wyższych uczelni, doktorantom i studentom oraz osobom zainteresowanym problematyką rachunkowości i CSR, mając nadzieję, że okaże się ona przydatna w ich pracy naukowej i praktyce zawodowej.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...