Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra - Raja Rajamannar | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: I
ISBN: 978-83-8367-015-7
EAN: 9788383670157
Liczba stron: 288
Wydawnictwo: Znak Literanova
Format: 155x235
Cena detaliczna: 69,99 zł
Tłumaczenie: Tomasz Macios
Rok wydania: 2024

47,59 zł

Produkt niedostępny

47,59 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

„Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra" - Raja Rajamannar






DLA KAŻDEGO, KTO CHCE OSIĄGNĄĆ SUKCES W BIZNESIE

Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.



Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn „Forbes” za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce Marketing kwantowy opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i pokazuje kolejny krok, który będzie rewolucyjny dla rozwoju biznesu.

Bo to, co wywoła Piąty Paradygmat, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu. A niemal wszystko, co związane z dzisiejszym marketingiem, łącznie z pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też przyjęcia nowej, bardziej innowacyjnej strategii.

Dzięki tej książce dowiesz się:

• jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów;
• jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży;
• jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją;
• jak przewidywać przyszłość i dotrzeć do konsumentów jutra;
• jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie.

Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.



Raja Rajamannar jest uznawany za wizjonera współczesnego marketingu. Znalazł się wśród 25 najbardziej innowacyjnych CMO (dyrektorów marketingu) na świecie według „Business Insidera” oraz wśród pięciu najbardziej wpływowych CMO według „Forbesa”. „Adweek” uznał go za jednego z najlepszych ekspertów od technologii. Rajamannar uzyskał tytuł Billboard’s Top Branding Power Player oraz znalazł się w CMO Club Hall of Fame. Fashion Group International przyznała mu nagrodę Tech and Brand Innovation.

Rajamannar ma ponad 25 lat doświadczenia w marketingu. Jest prezesem Światowej Federacji Reklamodawców (World Federation of Advertisers) i dyrektorem marketingu firmy Mastercard. Dzięki niemu w 2019 roku Mastercard został uznany za najszybciej rozwijającą się markę na świecie, a w 2020 roku znalazł się na liście Global Top 10 Brand. Książka Rajamannara Marketing kwantowy uzyskała status bestsellera „The Wall Street Journal” i została przetłumaczona na ponad 10 języków.

Inni klienci sprawdzali również

31,60 zł 26,34 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Królowie strzelców Piłka w cieniu imperium - Zbigniew Rokita | mała okładka
-43 %

Królowie strzelców Piłka w cieniu imperium

Zbigniew Rokita

7.3 / 10 (198 ocen)

22,90 zł 22,90 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Uwolnij moc kobiecego mózgu - Daniel G.  Amen | mała okładka
-38 %

Uwolnij moc kobiecego mózgu

Daniel G. Amen

29,66 zł 29,66 zł - najniższa cena 47,90 zł - cena detaliczna

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Lodowate kąpiele. Szwedzki poradnik bezpiecznego morsowania
 - Vagnelind Linda, Ahlgren Linda | mała okładka
-55 %

Lodowate kąpiele. Szwedzki poradnik bezpiecznego morsowania

Linda Vagnelind, Linda Ahlgren

6.6 / 10 (10 ocen)

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Zaginione dziewczyny - John Glatt | mała okładka
-40 %

Zaginione dziewczyny

John Glatt

7.6 / 10 (461 ocen)

26,80 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem