„Praktyka brandingu” to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji, i to dyskusji na najwyższym poziomie merytorycznym. Co więcej wszystkiego można „dotknąć”. W książce zastosowano kody QR przekierowujące do filmów reklamowych, zdjęć reklam, komunikatów prasowych i wywiadów z autorami, a to jak zapowiadają autorzy nie koniec…
Słowa i Myśli
Praktyka brandingu Maciej Tesławski
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-635-6635-7 |
EAN: 9788363566357 |
Liczba stron: 288 |
Format: 165x235mm |
Cena detaliczna: 59,00 zł |
59,00 zł
Produkt niedostępny
59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Ebook i Audiobook
Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.
Ebook na
Kup ebook
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem