NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Witamy w księgarni internetowej wydawnictwa Znak. Aby ułatwić Ci zakupy, przygotowaliśmy mały przewodnik
po naszym e-sklepie. Dzięki niemu jeszcze łatwiej znajdziesz swoje ulubione tytuły czy też atrakcyjne promocje.
Życzymy udanych zakupów!
1. JAK SZUKAĆ PROMOCJI NA KSIĄŻKI?

Szukasz książek w atrakcyjnych, niższych cenach? Najlepiej, jeśli odwiedzisz zakładkę PROMOCJE, którą znajdziesz na górze strony głównej naszej księgarni internetowej. Umieszczamy tam między innymi nowości wydawnicze w konkurencyjnych cenach, jak również propozycje atrakcyjnych pakietów książkowych. Zniżki sięgają nawet 80%. Zakładka PROMOCJE jest aktualizowana na bieżąco, dlatego warto zaglądać do niej regularnie. Informacje o wybranych akcjach promocyjnych oraz linki do najciekawszych ofert znajdziesz również na stronie głównej znak.com.pl.
2. GDZIE ZNAJDĘ KODY RABATOWE NA ZAKUPY NA ZNAK.COM.PL?

Jeśli nie chcesz, aby umknęła Ci żadna akcja promocyjna, koniecznie zapisz się do naszego newslettera. Możesz to zrobić
w zakładce NEWSLETTER, którą znajdziesz na dole strony głównej księgarni. Musisz wpisać tam swój adres mailowy,
na który prześlemy ci potwierdzenie zamówienia newslettera.
Co zyskują nasi subskrybenci?
• kody rabatowe sięgające nawet 80%,
• jako pierwsi dowiadują się o wyjątkowych promocjach, wyprzedażach czy też głośnych premierach.
3. CO ZROBIĆ GDY TYTUŁ, KTÓREGO SZUKAM, JEST NIEDOSTĘPNY?

Tytuł, którego szukasz, jest niedostępny? Być może nie miał jeszcze swojej premiery lub jego nakład został wyprzedany. W tej sytuacji najlepiej,
jeśli skorzystasz z przycisku „POWIADOM MNIE”, który znajdziesz obok szukanego tytułu. Gdy książka znów pojawi się w sprzedaży
w naszej księgarni internetowej, wyślemy ci wiadomość na podany przez ciebie adres mailowy.
4. KIEDY DOSTANĘ KSIĄŻKĘ KUPIONĄ W PRZEDSPRZEDAŻY?

Jeśli zamówiłeś książkę w przedsprzedaży możesz być pewien, że trafi do ciebie przed oficjalną premierą, gdy tylko będzie dostępna.
Co ważne, tytuły Wydawnictwa Znak i Wydawnictwa Otwartego wyślemy do Ciebie nawet 10 dni przed premierą.
5. MAM PROBLEM ZE ZŁOŻENIEM ZAMÓWIENIA.

Jeśli masz problem ze złożeniem zamówienia, skontaktuj się bezpośrednio z Biurem Obsługi Klienta:
e-mail: sklep@znak.com.pl
tel. 12 324 97 75
6. W JAKI SPOSÓB MOGĘ OPŁACIĆ ZAMÓWIENIE?

Możesz opłacić swoje zamówienie na kilka sposobów:
• płatność gotówką przy odbiorze,
• przedpłatą na konto,
• przelewem elektronicznym.

Płatność gotówką przy odbiorze
Za swoje zamówienie zapłacisz listonoszowi lub kurierowi odbierając od niego paczkę. Dodatkowa opłata za dokonanie płatności za pobraniem wynosi 4,00 zł.

Przelew zwykły (przedpłata)
Wybierając tę opcję otrzymasz w mailu dane do przelewu i indywidualny numer rachunku, na który należy dokonać płatności. Twoje zamówienie zostanie zrealizowane po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie (zazwyczaj w następnym dniu roboczym). Na przelew czekamy 14 dni.
Po tym terminie zamówienie zostanie anulowane.

Płatność elektroniczna
Wybierając tę metodę płatności zostaniesz przekierowany na stronę naszego pośrednika w płatnościach elektronicznych e-card.
7. MAM PROBLEM Z DOKONANIEM PŁATNOŚCI.

Jeśli podczas twoich zakupów pojawiły się problemy z dokonaniem płatności, prosimy o wykonanie przelewu na dane poniżej:

Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o.
ul. Kościuszki 37
30-105 Kraków
mBank 84 1140 1081 3535 9900 1000 1000


W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia. Możesz być spokojny – Twoje zamówienie zostanie skierowane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty.
8. CHCĘ EDYTOWAĆ/ANULOWAĆ ZAMÓWIENIE.

Jeśli chcesz zmienić coś w swoim zamówieniu lub całkowicie je anulować, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta:
e-mail: sklep@znak.com.pl
tel. 12 324 97 75
9. JAK MOGĘ SPRAWDZIĆ STATUS MOJEGO ZAMÓWIENIA?

Wszelkie informacje na temat statusu twojego zamówienia otrzymasz pod adresem mailowym sklep@znak.com.pl.
Aby usprawnić komunikację, przygotuj numer zamówienia.
10. NIE OTRZYMAŁEM/AM POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA.

W takiej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta:
e-mail: sklep@znak.com.pl
tel. 12 324 97 75
11. CZY MOGĘ ODEBRAĆ ZAMÓWIENIE OSOBIŚCIE?

Podczas składania zamówienia możesz wybrać opcję odbioru osobistego w jednym z naszych darmowych punktów odbioru, które są zlokalizowane w całej Polsce. Ich pełną i aktualną listę znajdziesz tutaj: https://www.znak.com.pl/koszty-dostawy
12. GDZIE ZNAJDĘ NUMER DO ŚLEDZENIA PRZESYŁKI?

Numer śledzenia przesyłki wysyłany jest po nadaniu przesyłki. Wysyłamy go automatycznie na adres mailowy, który podałeś przy składaniu zamówienia.
13. CZY MOGĘ ZAMÓWIĆ KSIĄŻKI ZA GRANICĘ?

Niestety, nie realizujemy przesyłek zagranicznych.
14. CZY MOGĘ OTRZYMAĆ FAKTURĘ/FAKTURĘ PRO FORMA?

Faktura właściwa jest wysyłana na twojego maila przy każdych zakupach w naszej księgarni internetowej. Z kolei jeśli chcesz otrzymać
fakturę pro forma, musisz poprosić o to po złożeniu zamówienia.
15. CO ZROBIĆ, GDY CHCĘ WYSŁAĆ ZAMÓWIENIE JAKO PREZENT BEZ PARAGONU/FAKTURY?

Wszelkie paragony i faktury przesyłamy drogą elektroniczną na maila kupującego. Zamawiając u nas prezent dla kogoś możesz być spokojny,
że nie znajdzie w paczce żadnych rachunków.
16. CZY MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAMÓWIENIE?

Zgodnie z obowiązującymi przepisami masz 14 dni na odstąpienie od umowy zawartej na odległość. Czas liczony jest od daty odbioru przez Ciebie towaru
albo daty jego doręczenia przez operatora pocztowego lub kuriera. Aby zwrócić zamówienie wystarczy, że przed upływem 14 dni wyślesz nam za pomocą
poczty tradycyjnej lub elektronicznej oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
17. W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZWRÓCIĆ ZAMÓWIENIE?

Aby zwrócić zamówienie, nadaj paczkę w ciągu 14 dni od jej otrzymania na adres podany poniżej:
Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK Sp. z o.o.
Panattoni Park III
ul.Majdzika 15
32-050 Skawina
W paczce powinien znaleźć się również wypełniony formularz odstąpienia od umowy. Koszty opakowania i odesłania towaru ponosi klient. Zależą one od wybranego przez ciebie operatora pocztowego.

Pobierz formularz odstąpienia od umowy.
18. JAK MOGĘ ZMIENIĆ HASŁO?

Aby zmienić hasło, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta wysyłając maila na adres na adres: sklep@znak.com.pl.
19. NIE CHCĘ OTRZYMYWAĆ NEWSLETTERA.

Aby zrezygnować z newslettera, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta wysyłając maila na adres na adres: sklep@znak.com.pl lub kliknąć opcję wypisz,
która znajduje się na dole w treści e-maila w każdym newsletterze.
20. CHCĘ USUNĄĆ KONTO.

Jeśli chcesz usunąć konto, wyślij maila na adres: sklep@znak.com.pl.
21. MOJEGO PYTANIA NIE MA NA LIŚCIE.

Jeśli nie znalazłeś swojego pytania na liście, nie martw się – na pewno rozwiążemy Twój problem.
Skontaktuj się z nami wysyłając maila na adres: sklep@znak.com.pl lub zadzwoń pod numer telefonu 12 324 97 75.

Jesteśmy dostępni:
pn.-pt. 8:00 - 19:00
i w sobotę 10:00 - 16:00

Zobacz także:

KOSZTY DOSTAWY - WSZYSTKIE INFORMACJE >>

PŁATNOŚCI - WSZYSTKIE INFORMACJE >>

KONTAKT Z BIUREM OBSŁUGI KLIENTA >>

REGULAMIN KSIĘGARNI INTERNETOWEJ >>