PMO w biznesie Wskazówki, techniki, historie sukcesów


Price Perry Mark

PMO w biznesie Wskazówki, techniki, historie sukcesów

Oprawa miękka
Liczba stron: 368
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
119,00 88,68

Do koszyka
oszczędzasz: 30,32

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2017-03-28

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
155,90 108,98
Do koszyka
oszczędzasz: 46,92
+ =
Cena pakietu:
153,90 107,88
Do koszyka
oszczędzasz: 46,02
+ + =
Cena pakietu:
190,80 126,02
Do koszyka
oszczędzasz: 64,78
1/3

 

Jak stworzyć prawdziwe biuro projektów w firmie?
Jak nim zarządzać i skutecznie rozwiązywać problemy?
Jakie są najpoważniejsze błędy popełniane przez menedżerów?
Jak podają liczne organizacje badawcze i źródła branżowe, większość PMO jest zamykana po dwóch latach działania. Dlaczego tak się dzieje? Problemem jest przepaść, jaka dzieli teoretyczne strategie napędzane standardami wiedzy i praktyczne zastosowania doskonalone przez wymierne osiągnięcia. Trzeba zatem znaleźć sposób na zmniejszenie tej luki i zmienić spojrzenie na sposób działania biur projektów.
Książka PMO w biznesie. Wskazówki, techniki, historie sukcesów została napisana przez kilkudziesięciu specjalistów z całego świata, m.in. z firm takich, jak Thomson Reuters, Ericsson, Fujitsu, ING. W ten sposób powstało unikatowe źródło wiedzy na temat biur projektów, zawierające aż 27 historii sukcesów z największych światowych projektów i organizacji.
W książce zawarto cenne wskazówki, techniki i narzędzia biznesowego Project Management Office, które będą pomocne zarówno dla poszukujących wiedzy studentów, jak i praktyków PMO. Czytelnik dowie się, jak radzić sobie z wyzwaniami PMO w różnego rodzaju instytucjach, a także jak sprawić,
by zarządzane przez niego biuro projektów funkcjonowało z powodzeniem i osiągało jeszcze lepsze wyniki.
Mark Price Perry – badacz, wykładowca, szkoleniowiec. Specjalizuje się w tematyce Project Management Office.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.
Wygraj książkę.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...