Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji


Jaworowicz Magdalena, Jaworowicz Piotr

Skuteczna komunikacja w nowoczesnej organizacji

Oprawa miękka
Liczba stron: 230
Wydawnictwo: Difin
49,00 40,43

Do koszyka
oszczędzasz: 8,57

Zamówienie wyślemy 2017-08-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
85,90 60,73
Do koszyka
oszczędzasz: 25,17
+ =
Cena pakietu:
83,90 59,63
Do koszyka
oszczędzasz: 24,27
+ + =
Cena pakietu:
120,80 77,77
Do koszyka
oszczędzasz: 43,03
1/3

 

Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja.

W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.:
- omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku;
- szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta;
- przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C;
- wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej;
- porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...