Nasilająca się konkurencja sprawia, że przedsiębiorstwa szukają nowych sposobów osiągania przewagi rynkowej. Jednym z nich jest nowoczesna logistyka. Jednak nawet doskonała logistyka w pojedynczym przedsiębiorstwie nie gwaranruje dziś sukcesu rynkowego. Znacznie lepsze wyniki osiąga się konkurując łańcuchami dostaw.
W książce omówiono rolę łańcucha dostaw w strategii przedsiębiorstw, kształtowanie się relacji między uczestnikami łańcucha, strategie orientowania łańcucha na potrzeby klientów, zasady projektowania i konfigurowania łańcuchów dostaw. Ponadto opisano rolę technologii informacyjnych w łańcuchu, funkcjonowanie efektywnej obsługi klienta opartej na technologiach internetowych oraz sposoby prowadzenia analizy strategicznej w łańcuchu dostaw. Prezentowane zagadnienia zostały uzupełnione praktycznymi przykładami stosowania strategii łańcuchów dostaw w różnych typach przedsiębiorstw.
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów i słuchaczy studiów podyplomowych z zakresu logistyki. Z pewnością zainteresuje też menedżerów, przedsiębiorców i logistyków.
W skład zespołu autorów podręcznika weszli wykładowcy Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu oraz Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu. Autorzy od wielu lat zajmują się zagadnieniami dotyczącymi logistyki, łańcuchów dostaw oraz zarządzania strategicznego. W swoim dorobku mają kilka poczytnych książek, ale cenieni są także za osiągnięcia w obszarze praktycznego wykorzystania wiedzy logistycznej.
PWE
Strategie łańcuchów dostaw
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-208-1874-1 |
EAN: 9788320818741 |
Liczba stron: 252 |
Format: 16.0x23.5cm |
Cena detaliczna: 62,90 zł |
62,90 zł
Produkt niedostępny
62,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem