E-marketing Strategia, planowanie, praktyka - Grzegorz Mazurek | okładka
Poltext

E-marketing Strategia, planowanie, praktyka Grzegorz Mazurek

Broszurowa ze skrzydełkami

Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2018-10-19

ISBN: 978-83-756-1965-2

Liczba stron: 440

Format: 165x235mm

Cena katalogowa: 59,90 zł

59,90 zł 39,23 zł

Oszczędzasz 20,67 zł
-35 %
Zamówienie wyślemy 2018-10-19

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

99,80 zł 55,19 zł

oszczędzasz: 44,61 zł
-44 %
Do koszyka
+
=

99,80 zł 51,20 zł

oszczędzasz: 48,60 zł
-48 %
Do koszyka

Opis

Marketing
Cyfryzacja przyspiesza i nie ma od tego odwrotu. W takim świecie żyjemy i robimy biznes. I w takim świecie firmy kwitną albo umierają w zależności od tego, czy już stosują e-marketing czy nadal tylko jego tradycyjną postać. Jak zawsze, gdy pojawiają się nowe techniki i metody, a dotyczy to także e-marketingu, trzeba się ich nauczyć i właściwie wdrożyć w praktyce.
Książka pod redakcją prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego stanowi znakomite i całościowe wprowadzenie w tematykę e-marketingu, ponieważ jest narzędziowa, praktyczna, zawiera wiele ćwiczeń i studiów przypadków oraz zagadnień do wykorzystania na szkoleniach i warsztatach z e-marketingu.
Bogata tematyka książki obejmuje m.in. marketing w XXI wieku, strategie i taktyki e-marketingu, usługi interaktywne, badania marketingowe on-line, marketing mobilny, pozycjonowanie w wyszukiwarkach, social media marketing, wideo marketing na YouTube, InternetPR oraz budowanie marki osobistej on-line.
Autorzy to wybitni praktycy, a niektórzy z nich dodatkowo wykładają w uczelniach biznesowych. W efekcie czytelnik otrzymuje na 400 stronach w kolorze znakomicie przygotowane, zwarte i bogate merytorycznie wprowadzenie w eksplodujący na naszych oczach świat e-marketingu.

Polecane bestsellery

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.