Teorie komunikacji i mediów 10 - Mariusz Wszołek | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-657-0505-1
EAN: 9788365705051
Liczba stron: 354
Format: 165x240mm
Cena detaliczna: 49,00 zł

49,00 zł

Produkt niedostępny

49,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Kolejny, dziesiąty już tom serii Teorii komunikacji i mediów. Zapraszamy do lektury!

Inni klienci sprawdzali również

Modlitwa o deszcz - Wojciech Jagielski | mała okładka
-32 %

Modlitwa o deszcz

Wojciech Jagielski

7.7 / 10 (1253 ocen)

30,53 zł 30,53 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

34,43 zł 36,09 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

34,44 zł 34,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

43,99 zł 43,99 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna

32,63 zł 32,63 zł - najniższa cena 47,99 zł - cena detaliczna

Jakby jutra nie było
 - Tomasz Kieres | mała okładka
-31 %

Jakby jutra nie było

Tomasz Kieres

7.4 / 10 (115 ocen)

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

40,17 zł 39,02 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

34,43 zł 34,43 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

52,37 zł 52,37 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem