Zarządzanie wartością i wycena marki. Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa - Grzegorz Urbanek | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-810-2295-8
EAN: 9788381022958
Liczba stron: 320
Format: 165x235mm
Cena detaliczna: 65,00 zł

65,00 zł

Produkt niedostępny

65,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Monografia stanowi naukowe opracowanie, będące zwieńczeniem badań Autora nad rolą marki jako czynnika determinującego wartość przedsiębiorstwa. Przedstawia nieprezentowane wcześniej w polskiej literaturze przedmiotu uporządkowane, interdyscyplinarne i kompleksowe podejście do roli marki w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa. Unikatowość zaprezentowanego w książce podejścia wynika z tego, że w przeciwieństwie do większości publikacji książkowych z obszaru brandingu, które koncentrują się na odpowiedzi na pytanie: „Jak zbudować markę?", niniejsza monografia koncentruje się na odpowiedzi na pytanie: „W jaki sposób marka buduje wartość przedsiębiorstwa i jak ją można wycenić?".

Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.

Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
• Jaka jest istota marki i co się na nią składa?
• Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa?
• Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów?
• Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki?
• Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości?

Książka prezentuje unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie.

Inni klienci sprawdzali również

Hańba - John Maxwell Coetzee  | mała okładka
-32 %

Hańba

John Maxwell Coetzee

7.0 / 10 (3705 ocen)

30,53 zł 30,53 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

22,99 zł 22,99 zł - najniższa cena 22,99 zł - cena detaliczna

Wham! George i ja - Ridgeley Andrew | mała okładka
-55 %

Wham! George i ja

Andrew Ridgeley

7.3 / 10 (66 ocen)

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Jak to działa? Rakieta
 -  | mała okładka
-41 %

Jak to działa? Rakieta

8.0 / 10 (3 oceny)

20,72 zł 21,32 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Przyjęcie - Natasha Brown | mała okładka
-41 %

Przyjęcie

Natasha Brown

6.8 / 10 (48 ocen)

23,74 zł 23,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Płacz niemymi łzami
 - Joe Peters | mała okładka
-43 %

Płacz niemymi łzami

Joe Peters

24,45 zł 24,45 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

Humbug - Mateusz Jańta | mała okładka
-37 %

Humbug

Mateusz Jańta

6.8 / 10 (12 ocen)

29,35 zł 29,35 zł - najniższa cena 46,90 zł - cena detaliczna

35,89 zł 37,93 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

27,44 zł 27,30 zł - najniższa cena 47,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

12,71 zł 10,71 zł - najniższa cena 14,99 zł - cena detaliczna

Anioł i tęcza - Agnieszka Lipska | mała okładka

Anioł i tęcza

Agnieszka Lipska

5,89 zł 5,15 zł - najniższa cena 6,00 zł - cena detaliczna

32,74 zł 32,74 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

16,32 zł 16,32 zł - najniższa cena 21,00 zł - cena detaliczna

30,19 zł 30,19 zł - najniższa cena 35,00 zł - cena detaliczna

59,92 zł 66,03 zł - najniższa cena 87,00 zł - cena detaliczna

37,82 zł 31,52 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna

Nieznane przykazanie - Marek Meissner | mała okładka
-43 %

Nieznane przykazanie

Marek Meissner

5.9 / 10 (31 ocen)

16,99 zł 16,99 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

44,29 zł 36,92 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem