Filozofia Druckera pozwala na harmonijne łączenie różnych dziedzin nauk ekonomicznych. Autorzy Dziedzictwa Druckera zestawili kluczowe koncepcje Druckera z wymaganiami współczesnej gospodarki. Czytelnik znajdzie w tej książce rozważania dotyczące najważniejszych kwestii świata biznesu, takich jak:
• wzajemne oddziaływanie wartości i władzy w firmach,
• rynek pracy w gospodarce opartej na wiedzy,
• konieczność wprowadzania innowacji w firmie wobec zmian globalnych,
• klient w centrum zainteresowania marketingu.
Książka stanowi fachową pomoc w interpretowaniu i stosowaniu ponadczasowych idei Druckera.
Wolters Kluwer
Dziedzictwo Druckera Pearce Craig L., Yamawaki Hideki
Oprawa miękka |
Wydanie: drugie |
ISBN: 978-83-264-4496-8 |
EAN: 9788326444968 |
Tytuł oryginalny: The Drucker Difference |
Liczba stron: 220 |
Format: 16.0x23.5cm |
Cena detaliczna: 49,00 zł |
38,04 zł
38,04 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
49,00 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem