Coaching koaktywny to model transformacyjnego procesu porozumiewania się, który pozwala jednostkom na wszystkich poziomach organizacji budować silne, oparte na współpracy relacje. W najnowszym wydaniu książki autorzy proponują rozszerzenie swojego pionierskiego modelu coachingu koaktywnego, podkreślającego partnerstwo klienta i coacha, o kwestię zarządzania organizacją przez liderów. Nowe wydanie książki zostało wzbogacone o:
- przykłady rozmów pomiędzy coachem i klientem w ramach sesji coachingowych zaczerpnięte z osobistego doświadczenia autorów,
- najnowszą terminologię coachingową,
- zestaw narzędzi coacha dostępny online.
Autorzy Coachingu koaktywnego wyjaśniają, na czym polega proces prowadzący do głębokiej zmiany, i uczą, jak można go uruchomić poprzez budowanie relacji partnerskich. W ich wizji umiejętności coachingowe powinni wykorzystywać nie tylko profesjonalni trenerzy, lecz także menedżerowie i nauczyciele, pomagając swoim współpracownikom i podopiecznym wieść satysfakcjonujące życie oraz w pełni realizować swój potencjał w ramach organizacji.
Publikacja dostarcza narzędzi i technik wspomagających coacha w odnoszeniu sukcesów oraz wspierających pracowników każdego szczebla w firmie w odkrywaniu i wykorzystywaniu tego, co w nich najlepsze, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Znajdź klucz do indywidualnego rozwoju liderów, pracujących z zespołami i umacniających całą organizację dzięki podejściu koaktywnemu!
Wolters Kluwer
Coaching koaktywny Kimsey-House Henry, Kimsey-House Karen, Sandahl Phillip, Whitworth Laura
Oprawa miękka |
Wydanie: drugie |
ISBN: 978-83-264-4363-3 |
EAN: 9788326443633 |
Liczba stron: 200 |
Format: 16.6x24.0 |
Cena detaliczna: 99,00 zł |
99,00 zł
Produkt niedostępny
99,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem