Trzy dekady handlu Kształtowanie się polskiego rynku na przykładzie sieci Żabka - okładka


Cyrson Edward, Kopczyński Tomasz

Trzy dekady handlu Kształtowanie się polskiego rynku na przykładzie sieci Żabka

Broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 224
Wydawnictwo: Poznańskie
34,00 27,54

Do koszyka
oszczędzasz: 6,46

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2018-05-25

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
35,90 28,53
Do koszyka
oszczędzasz: 7,37
+ =
Cena pakietu:
40,90 32,44
Do koszyka
oszczędzasz: 8,46
1/2

 

TRZY DEKADY HANDLU. KSZTAŁTOWANIE SIĘ POLSKIEGO RYNKU NA PRZYKŁADZIE SIECI ŻABKA.
W 1989 roku rozpoczęła się era dynamicznych zmian w sektorze handlu i usług w Polsce. W ciągu niemal trzech dekad mogliśmy obserwować zalążki oraz rozkwit przedsiębiorczości Polaków, ewolucję oczekiwań rodzimych konsumentów, dostosowywanie się do europejskiego rynku oraz powstawanie oryginalnych polskich konceptów.
Jednym z ciekawszych przykładów krajowego formatu handlowego, który rozwijał się wraz z całym sektorem oraz zmieniał wraz z nawykami zakupowymi Polaków, jest sieć sklepów Żabka. Działa ona w modelu franchisingowym oraz opiera się na formacie typu convenience, czyli małego i wygodnego sklepu umożliwiającego szybkie codziennie zakupy. Obecnie sieć Żabka jest największą tego typu siecią w Polsce i planuje dalszy rozwój.
Książka „Trzy dekady handlu. Kształtowanie się polskiego rynku na przykładzie sieci Żabka” w przekrojowy sposób pokazuje etapy tworzenia się i rozwoju na polskim rynku sklepów o różnych formatach i strategiach, zmieniające się trendy rynkowe oraz istotne zmiany w zachowaniu nabywców. Jest także pogłębioną analizą sieci Żabka, z uwzględnieniem poszczególnych etapów jej rozwoju, kluczowych zmian organizacyjnych oraz szczególnej roli Ajenta sklepu Żabka w kształtowaniu rynkowej pozycji sieci.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...