Reakcja małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys -  | okładka
CeDeWu

Reakcja małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys

Oprawa miękka

ISBN: 978-83-755-6852-3

Liczba stron: 284

Format: 160x230mm

Cena katalogowa: 56,00 zł

56,00 zł 42,04 zł

Oszczędzasz 13,96 zł
-25 %
Zamówienie wyślemy 2018-10-17

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

95,90 zł 58,00 zł

oszczędzasz: 37,90 zł
-39 %
Do koszyka
+
=

95,90 zł 54,01 zł

oszczędzasz: 41,89 zł
-43 %
Do koszyka

Opis

Dynamiczne zmiany koniunktury gospodarki, obserwowane w latach 2009-2014, wywołały określone reakcje małych i średnich przedsiębiorstw, wpłynęły na zmiany ich zachowań, sposobów funkcjonowania, skutkowały także podejmowaniem określonych działań dostosowawczych.

Książka stanowi syntetyczne podsumowanie badań naukowych, realizowanych przez zespół pracowników Instytutu Zarządzania Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie, których celem była identyfikacja i ocena reakcji małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys.

Oprócz rozważań teoretycznych zawiera także wyniki badań empirycznych, zrealizowanych w małych i średnich przedsiębiorstwach. Pozwoliły one wnioskować o reakcji małych i średnich przedsiębiorstw na kryzys w następujących obszarach, dotyczących:
• zasobów ludzkich,
• zasobów informacyjno-komunikacyjnych,
• zasobów marketingowych,
• zarządzania strategicznego,
• modeli współpracy przedsiębiorstw.

Ze względu na aktualność problematyki warto zapoznać się ze szczegółowymi rozważaniami, zawartymi w kolejnych rozdziałach niniejszej monografii, do czego serdecznie namawiamy Czytelników.

Polecane bestsellery

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.