Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej horyzontalny, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko „odbiorcą” kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się protagonistą. Wiele firm postrzega to jako problem – a nawet „apokalipsę detaliczną”, ale inne – jako niezwykłą okazję.
Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Mediolan, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA, Grupa Shiseido.
Ta książka to prawdziwa perełka na rynku wydawniczym. Tłumaczenie na język polski będzie pierwszym tłumaczeniem książki na język obcy.
PWE
Retail 4.0. 10 zasad handlu detalicznego w erze cyfrowej Giuseppe Stigliano, Philip Kotler
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-208-2477-3 |
EAN: 9788320824773 |
Liczba stron: 350 |
Format: 16.5x23.5cm |
Cena detaliczna: 54,90 zł |
36,43 zł
36,43 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
54,90 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem