Autor, wykorzystując w analizie tego fenomenu ekonomiczny model demokracji Josepha Schumpetera, ujawnia wielką moc pieniądza, mediów i marketingu politycznego. Dzięki temu wreszcie wiemy, jak można manipulować demokracją i wyborcami.
Atla 2
Silvio Berlusconi Geniusz mediów i marketingu politycznego Jóźwiak-Di Marcantonio Jakub
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-607-3252-6 |
EAN: 9788360732526 |
Liczba stron: 264 |
Format: 13.5x20.5cm |
Cena detaliczna: 10,00 zł |
10,00 zł
Produkt niedostępny
10,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem