Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją -  | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-208-2024-9
EAN: 9788320820249
Liczba stron: 364
Format: 16.2x23.7cm
Cena detaliczna: 64,90 zł

64,90 zł

Produkt niedostępny

64,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego.

Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.

Inni klienci sprawdzali również

14,40 zł 14,40 zł - najniższa cena 32,00 zł - cena detaliczna

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

O Zofii Kossak w konspiracji i prywatnie
 - Wojciech Grott, Marcin Kłodziński, Wirginia Węglińska | mała okładka
-29 %

O Zofii Kossak w konspiracji i prywatnie

Wojciech Grott, Marcin Kłodziński, Wirginia Węglińska

5.0 / 10 (1 ocena)

34,79 zł 35,50 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

24,75 zł 24,75 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Jak to się stało
 - Anna Karpińska | mała okładka
-40 %

Jak to się stało

Anna Karpińska

7.5 / 10 (110 ocen)

27,46 zł 28,51 zł - najniższa cena 46,00 zł - cena detaliczna

Kocham cię, mamo
 - Aleksandra Polańska | mała okładka
-43 %

Kocham cię, mamo

Aleksandra Polańska

7.2 / 10 (110 ocen)

25,59 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

40,10 zł 40,10 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

101,99 zł 101,99 zł - najniższa cena 149,99 zł - cena detaliczna

28,31 zł 28,31 zł - najniższa cena 47,90 zł - cena detaliczna

Nowość

34,30 zł 34,30 zł - najniższa cena 45,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem