Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania -  | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-208-1957-1
EAN: 9788320819571
Liczba stron: 298
Format: 16.0x23.5cm
Cena detaliczna: 69,90 zł

51,01 zł

46,38 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,90 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-06-19
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

95,80 zł

95,37 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

139,89 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
Autorami książki są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych opracowań z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych.
Publikacja jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.

Inni klienci sprawdzali również

Pod słońcem - Julia Fiedorczuk | mała okładka
-22 %

Pod słońcem

Julia Fiedorczuk

7.2 / 10 (228 ocen)

31,28 zł 31,28 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Dziki łubin - Link Charlotte | mała okładka
-30 %

Dziki łubin

Charlotte Link

7.8 / 10 (643 ocen)

31,49 zł 31,49 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Mocna więź - Magdalena Majcher | mała okładka
-20 %

Mocna więź

Magdalena Majcher

7.8 / 10 (924 ocen)

32,14 zł 32,14 zł - najniższa cena 40,00 zł - cena detaliczna

48,99 zł 48,99 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

47,99 zł 47,99 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna

25,59 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Ogród kości - Tess Gerritsen | mała okładka
-31 %

Ogród kości

Tess Gerritsen

7.7 / 10 (4458 ocen)

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

32,59 zł 32,59 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

34,99 zł 34,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

33,91 zł 33,91 zł - najniższa cena 56,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-37 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

11,89 zł 11,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 79,00 zł (-16%) - najniższa cena 79,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 39,30 zł (-20%) - najniższa cena 39,30 zł (-20%) - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

39,46 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem