Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania -  | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-208-1957-1
EAN: 9788320819571
Liczba stron: 298
Format: 16.0x23.5cm
Cena detaliczna: 69,90 zł

46,38 zł

46,38 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,90 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-29
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

51,28 zł

51,28 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

79,80 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Książka ta jest uzupełnieniem podręcznika MARKETING. Koncepcja skutecznych działań, przygotowanego przez ten sam zespół autorski. Zawiera między innymi przykłady z rynku, praktyczne wskazówki oraz zestawienia, omówienia i koncepcje rozproszone w literaturze przedmiotu, a także zagadnienia wykraczające poza treść wspomnianego podręcznika, takie jak współpraca przedsiębiorstwa z agencjami badawczymi i reklamowymi, aspekty finansowe marketingu czy koncepcje ułatwiające pisanie prac dyplomowych.
Autorami książki są pracownicy Katedry Rynku i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej oraz Katedry Marketingu Akademii Leona Koźmińskiego, mający duże doświadczenie praktyczne wynikające ze współpracy z wieloma przedsiębiorstwami i organizacjami. Są oni współautorami znanych w Polsce i cenionych opracowań z dziedziny marketingu, takich jak Strategie marketingowe, Efektywność marketingu oraz Koszty i efekty działań marketingowych.
Publikacja jest przeznaczona dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych, uczestników studiów podyplomowych oraz programów MBA, wykładowców szkół wyższych i nauczycieli średnich szkół ekonomicznych, a także praktyków gospodarczych.

Inni klienci sprawdzali również

24,33 zł 24,33 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Zefiryna i księga uroków
 - Sasza Hady | mała okładka
-22 %

Zefiryna i księga uroków

Sasza Hady

7.3 / 10 (178 ocen)

31,28 zł 26,06 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

38,51 zł 40,24 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

15,75 zł 15,75 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

Naznaczeni grzechem. Seria Grzechy ojców. Tom 1
 - Cora Reilly | mała okładka
-44 %

Naznaczeni grzechem. Seria Grzechy ojców. Tom 1

Cora Reilly

7.7 / 10 (775 ocen)

25,30 zł 26,65 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Komando Śmierci - Bonek Tomasz | mała okładka
-55 %

Komando Śmierci

Tomasz Bonek

7.8 / 10 (21 ocen)

24,75 zł 24,75 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

34,72 zł 34,24 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

Łzy bogini Nuwy. Komiksy paragrafowe - Opracowanie zbiorowe | mała okładka
-42 %

Łzy bogini Nuwy. Komiksy paragrafowe

Opracowanie zbiorowe

23,00 zł 23,00 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

33,22 zł 37,67 zł (-11%) - najniższa cena 52,00 zł (-36%) - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem