Marketing Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa. - Mruk Henryk | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-6967-1
EAN: 9788301169671
Liczba stron: 328
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 74,00 zł

66,32 zł

66,32 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

74,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-06-19
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

111,11 zł

115,31 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

143,99 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak:
· badania marketingowe
· segmentację rynku
· strategię produktu, dystrybucji, cen
· wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki
· reklamę i promocję
· plan marketingowy

Prof. dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.

Inni klienci sprawdzali również

19,89 zł 19,89 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

Najlepsze, co mnie w życiu nie spotkało - Jimmy Rice, Laura Tait | mała okładka
-31 %

Najlepsze, co mnie w życiu nie spotkało

Laura Tait, Jimmy Rice

5.9 / 10 (66 ocen)

24,14 zł 24,14 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

30,98 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

27,99 zł 27,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

49,99 zł 49,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Niewidzialna - Steel Danielle | mała okładka
-55 %

Niewidzialna

Danielle Steel

7.9 / 10 (23 ocen)

19,35 zł 19,35 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

Syrena z zatoki czarnej konchy
 - Roffey Monique | mała okładka
-31 %

Syrena z zatoki czarnej konchy

Roffey Monique

7.8 / 10 (42 ocen)

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

24,75 zł 32,99 zł (-24%) - najniższa cena 54,99 zł (-54%) - cena detaliczna

29,63 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-37 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

11,89 zł 11,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

48,70 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 79,00 zł (-16%) - najniższa cena 79,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 31,40 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

39,46 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem