Marketing Satysfakcja klienta i rozwój przedsiębiorstwa. - Mruk Henryk | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-6967-1
EAN: 9788301169671
Liczba stron: 328
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 74,00 zł

66,32 zł

66,32 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

74,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-07-29
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Opis

Publikacja jest nowoczesnym źródłem wiedzy o marketingu w przedsiębiorstwie, opartym na wieloletnim doświadczeniu naukowym i biznesowym autora. Zawiera liczne i aktualne przykłady z działalności polskich i zagranicznych firm, co pozwala czytelnikowi lepiej zrozumieć istotę marketingu jako koncepcji zarządzania i poznać współzależności nią rządzące.
Konkurencyjne i ciągle zmieniające się otoczenie gospodarcze wymusza na przedsiębiorstwach podporządkowanie produkcji wymaganiom rynku. Satysfakcja klienta jest ostatecznym celem przedsiębiorstwa, zapewnia ona zysk, który jest niezbędny do rozwoju działalności. Dostarczenie klientowi produktu, w pełni odpowiadającego jego potrzebom, jest długotrwałym procesem obejmującym rozpoznanie otoczenia i zachowań nabywców, segmentację rynku, wyznaczenie strategii itp. Autor przybliża czytelnikowi ten proces, omawiając takie zagadnienia jak:
· badania marketingowe
· segmentację rynku
· strategię produktu, dystrybucji, cen
· wizerunek przedsiębiorstwa i strategię marki
· reklamę i promocję
· plan marketingowy

Prof. dr hab. Henryk Mruk jest pracownikiem naukowym w Katedrze Handlu Międzynarodowego na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu. Doświadczenie nabyte podczas projektów doradczych realizowanych dla największych polskich firm pozwoliło mu napisać książkę, która jest nie tylko unikalnym podręcznikiem akademickim, ale także znakomitym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy profesjonalnie zajmują się marketingiem i zarządzaniem.

Inni klienci sprawdzali również

Samotność Bogów - Dorota Terakowska | mała okładka
-23 %

Samotność Bogów

Dorota Terakowska

7.1 / 10 (723 ocen)

26,93 zł 26,93 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

Please kill me Punkowa historia punka - McCain Gillian, McNeil Legs | mała okładka
-30 %

Please kill me Punkowa historia punka

McCain Gillian, McNeil Legs

8.0 / 10 (275 ocen)

38,20 zł 34,10 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

31,43 zł 31,43 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

24,85 zł 24,70 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

27,99 zł 27,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

28,91 zł 28,91 zł - najniższa cena 41,90 zł - cena detaliczna

32,89 zł 32,89 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

Niedźwiadku mały, jesteś wspaniały! - Andreae Giles, Parker-Rees Guy | mała okładka
-43 %

Niedźwiadku mały, jesteś wspaniały!

Andreae Giles, Parker-Rees Guy

7.0 / 10 (2 oceny)

24,45 zł 24,45 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

Greckie wakacje
 - Klaudia Paź | mała okładka
-31 %

Greckie wakacje

Klaudia Paź

7.2 / 10 (54 ocen)

34,44 zł 34,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

40,19 zł 38,49 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-33 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

69,37 zł 69,37 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-37 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

11,89 zł 11,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.0 / 10 (3 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania - Praca zbiorowa | mała okładka
-34 %

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

Praca zbiorowa

6.0 / 10 (1 ocena)

46,38 zł 55,65 zł (-16%) - najniższa cena 69,90 zł (-33%) - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 31,40 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

29,64 zł 29,64 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem