Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-764-1236-8
EAN: 9788376412368
Liczba stron: 256
Format: 15.5x23.0cm
Cena detaliczna: 48,00 zł

41,39 zł

41,39 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

48,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-02
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

46,29 zł

46,29 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

57,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Marketing medialny (MM) to termin, który wraz z postępującym umasowieniem i interaktywnością mediów zyskuje coraz większą popularność. Jego obecność zauważalna jest nie tylko na polu medialnym, ale również politycznym, społecznym i edukacyjnym. Jako przedmiot akademicki lub temat polemik dziennikarskich – do dzisiaj nie doczekał się dogłębnej analizy naukowej, która nadawałaby mu teoretyczne ramy definicyjne i klasyfikujące. Niniejszy podręcznik jest więc odpowiedzią na rosnące zapotrzebowanie rynku zarówno w kontekście teoretycznym, jak i praktycznym. Autorka, wyjaśniając pojęcie MM, sięga po dziesiątki przykładów z rynku medialnego, co sprawia, że książka staje się fascynującą podróżą w świat środków masowego przekazu, analizowanych poprzez pryzmat produktu, dystrybucji, ceny oraz promocji medialnej.

Inni klienci sprawdzali również

Olej lniany - Iwan Nieumywakin | mała okładka
-28 %

Olej lniany

Iwan Nieumywakin

21,67 zł 21,67 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

22,71 zł 22,71 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

25,59 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Niedługie życie -  | mała okładka
-55 %

Niedługie życie

Dariusz Kuć

7.5 / 10 (49 ocen)

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Dziewczyna z Paryża
 - Cambron Kristy | mała okładka
-55 %

Dziewczyna z Paryża

Kristy Cambron

7.3 / 10 (253 ocen)

20,25 zł 9,00 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

29,12 zł 26,80 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Wielki krąg - Shipstead Maggie | mała okładka
-40 %

Wielki krąg

Maggie Shipstead

7.8 / 10 (103 ocen)

41,99 zł 47,59 zł (-11%) - najniższa cena 69,99 zł (-40%) - cena detaliczna

46,02 zł 45,21 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,86 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 47,77 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-27 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

28,78 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 36,79 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

35,29 zł 35,29 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

37,67 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

91,51 zł 91,51 zł - najniższa cena 109,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem