Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 8301137398
EAN: 9788301137397
Tytuł oryginalny: MARKETING CHANNELS
Liczba stron: 651
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 104,00 zł

87,31 zł

87,31 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

104,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-29
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

92,21 zł

92,21 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

113,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Książka dotyczy zarządzania kanałami marketingowymi - dziedziny, która w Polsce nie jest jeszcze wystarczająco rozwinięta, zarówno pod względem teoretycznym, jak i praktycznym. Kanały marketingowe to zbiory wzajemnie na siebie oddziałujących organizacji zaangażowanych w proces dostarczania produktów i usług do końcowego użytkownika. W zarządzaniu kanałami marketingowymi kładzie się nacisk na zaspokojenie potrzeb użytkowników końcowych, a jednocześnie na efektywność działania poszczególnych członków kanału oraz kanału jako całości.

Inni klienci sprawdzali również

Małżeństwo Anny - Jan Dobraczyński | mała okładka
-39 %

Małżeństwo Anny

Jan Dobraczyński

8.0 / 10 (3 oceny)

20,63 zł 18,99 zł - najniższa cena 33,60 zł - cena detaliczna

Wham! George i ja - Ridgeley Andrew | mała okładka
-55 %

Wham! George i ja

Andrew Ridgeley

7.3 / 10 (66 ocen)

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Czy umiem się dzielić?
 - Mo Willems | mała okładka
-28 %

Czy umiem się dzielić?

Mo Willems

8.5 / 10 (15 ocen)

21,57 zł 21,57 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

Miss Independent. Tom 3. Mr & Mrs Complicated
 - Balicka Joanna | mała okładka
-38 %

Miss Independent. Tom 3. Mr & Mrs Complicated

Balicka Joanna

7.9 / 10 (347 ocen)

28,04 zł 27,89 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Blood from Blood. Tom 3. Domenico
 - Katarzyna Małecka | mała okładka
-40 %

Blood from Blood. Tom 3. Domenico

Katarzyna Małecka

23,82 zł 25,19 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

65,67 zł 65,44 zł - najniższa cena 99,99 zł - cena detaliczna

Wyznania Frannie Langton
 - Collins Sara | mała okładka
-40 %

Wyznania Frannie Langton

Sara Collins

6.7 / 10 (92 ocen)

29,99 zł 33,99 zł (-11%) - najniższa cena 49,99 zł (-40%) - cena detaliczna

Pasożyt - Krajewski Marek | mała okładka
-32 %

Pasożyt

Marek Krajewski

6.7 / 10 (124 ocen)

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

31,04 zł 31,04 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Nowość

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

33,22 zł 37,67 zł (-11%) - najniższa cena 52,00 zł (-36%) - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem