Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-734-4064-7
EAN: 9788373440647
Liczba stron: 172
Format: 145x205mm
Cena detaliczna: 39,30 zł

31,40 zł

26,16 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

39,30 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-29
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Opis

Pragniesz spróbować swoich sił w telemarketingu? Pracujesz jako sprzedawca w sklepie, ale nie satysfakcjonują Cię dotychczasowe osiągnięcia? A może jesteś przedstawicielem handlowym i chciałbyś zwiększyć swoje kompetencje, a co za tym idzie, zarobki? We wszystkich powyższych kwestiach pomoże Ci ta książka.
Jej autor to niekwestionowany autorytet z dziedziny doradztwa biznesowego. Jego warsztaty i indywidualne konsultacje odmieniły życie tysięcy osób. Teraz dzieli się swoją szeroką wiedzą na temat technik sprzedaży. „Zaklinacz firm”, jak o nim mówią zachwyceni klienci, podaje również szereg metod perswazji, które zapewniły także jemu życiowy i finansowy sukces.
W swojej publikacji wyjaśnia, jak świadomie budować rozmowę handlową z klientem. Podaje również gotowe scenariusze rozmów telefonicznych i bezpośrednich dzięki czemu niewiele rzeczy będzie mogło Cię zaskoczyć. Korzystając z jego doświadczenia dowiesz się, jak poradzić sobie z „trudnym” klientem i w jaki sposób jego obiekcje możesz przekuć w swoje atuty.
Dzięki zawartym w książce poradom uświadomisz sobie, które z Twoich cech mogą być przydatne w pracy handlowca, a które mogą Ci ją utrudniać. Ta wiedza już na starcie pozwoli Ci oszacować, czy jest to ścieżka kariery, którą chciałbyś dalej podążyć. Niezależnie, jaką decyzję podejmiesz, porady Autora pozwolą znacząco zwiększyć Twoje umiejętności interpersonalne, które okażą się równie przydatne w pracy, jak i życiu prywatnym.
Czas odnieść sukces!

Inni klienci sprawdzali również

Odrobina magii - Olejnik Agnieszka | mała okładka
-43 %

Odrobina magii

Agnieszka Olejnik

7.6 / 10 (371 ocen)

22,74 zł 23,82 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

27,99 zł 27,99 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

31,95 zł 31,95 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

20,99 zł 20,99 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

7,37 zł 7,37 zł - najniższa cena 12,54 zł - cena detaliczna

Klątwa Langerów
 -  Wioletta Sawicka | mała okładka
-38 %

Klątwa Langerów

Wioletta Sawicka

8.2 / 10 (98 ocen)

26,04 zł 26,04 zł - najniższa cena 42,00 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

24,62 zł 24,62 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

74,70 zł 74,70 zł - najniższa cena 89,00 zł - cena detaliczna

Inne książki tego autora

Jak z bankruta stać się milionerem - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-40 %

Jak z bankruta stać się milionerem

Wojciech Chmielewski

6.2 / 10 (14 ocen)

14,44 zł 14,44 zł - najniższa cena 24,20 zł - cena detaliczna

Jezioro Dargin - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-42 %

Jezioro Dargin

Wojciech Chmielewski

6.8 / 10 (22 ocen)

22,61 zł 24,39 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

33,86 zł 35,21 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Sylwia z Gibalaka i inne opowiadania - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-23 %

Sylwia z Gibalaka i inne opowiadania

Wojciech Chmielewski

9.0 / 10 (1 ocena)

33,78 zł 28,15 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

33,22 zł 37,67 zł (-11%) - najniższa cena 52,00 zł (-36%) - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem