Zmysły dla zysku Marketing sensoryczny w praktyce - Iwona Skowronek | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-756-1301-8
EAN: 9788375613018
Liczba stron: 274
Format: 145x205mm
Cena detaliczna: 44,90 zł

44,90 zł

Produkt niedostępny

44,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Kolorowy, praktyczny i... apetyczny poradnik. Marketing sensoryczny jest użyteczny i sprawdza się w praktyce. Książka przedstawia wykorzystanie marketingu sensorycznego w kilkunastu branżach w Polsce i na świecie. Intencją autorki było napisanie poradnika i ten cel osiąga za pomocą wartkiej narracji oraz dużej liczby często fascynujących przykładów. Istotną wartość książki stanowi 90 pięknych, kolorowych zdjęć ilustrujących udane wykorzystanie marketingu sensorycznego w praktyce. Jak pisze sama autorka: „Książka jest zbiorem najlepszych praktyk (best practices) z zakresu marketingu sensorycznego wykorzystywanych przez największe światowe marki.
Iwona Skowronek – doktor nauk ekonomicznych w zakresie nauk o zarządzaniu. Wykładowca Studiów Podyplomowych Zarządzanie Wartością Klienta w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Autorka książki Marketing doświadczeń. Od doświadczeń klienta do wizerunku firmy, a także publikacji z zakresu zarządzania, PR, budowy satysfakcji klienta, brandingu. Prelegent na konferencjach krajowych i międzynarodowych. Teoretyk i praktyk zarządzania. Zajmowała samodzielne stanowiska kierownicze odpowiadając za prace koncepcyjne, implementację marketingu sensorycznego oraz decyzje strategiczne.

Inni klienci sprawdzali również

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Przyjaciele i rywale - Agnieszka Krawczyk | mała okładka
-40 %

Przyjaciele i rywale

Agnieszka Krawczyk

7.5 / 10 (897 ocen)

22,02 zł 22,02 zł - najniższa cena 36,90 zł - cena detaliczna

Mała książka o homofobii - Anna Laszuk | mała okładka
-26 %

Mała książka o homofobii

Anna Laszuk

6.7 / 10 (24 ocen)

22,18 zł 18,49 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

32,63 zł 32,63 zł - najniższa cena 47,99 zł - cena detaliczna

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

32,63 zł 32,63 zł - najniższa cena 47,99 zł - cena detaliczna

40,97 zł 40,97 zł - najniższa cena 64,90 zł - cena detaliczna

20,39 zł 20,47 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

28,44 zł 28,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem