Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka.


Marketing międzynarodowy Współczesne trendy i praktyka.

Oprawa miękka
Liczba stron: 244
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
49,00 39,14

Do koszyka
oszczędzasz: 9,86

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-24

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
85,90 59,44
Do koszyka
oszczędzasz: 26,46
+ =
Cena pakietu:
83,90 58,34
Do koszyka
oszczędzasz: 25,56
+ + =
Cena pakietu:
120,80 76,48
Do koszyka
oszczędzasz: 44,32
1/3

 

Książka jest podręcznikiem do przedmiotu Marketing międzynarodowy wykładanego na uczelniach ekonomicznych i części uniwersytetów. Autorzy przekrojowo analizują temat, opisując istotę marketingu międzynarodowego, praktykę internacjonalizacji produktu, problemy w standaryzacji produktu, trendy w komunikacji marketingowej, a także trendy zmian zachodzące w zachowaniach konsumentów. Każdy rozdział zakończony jest case’ami i ćwiczeniami pomocnymi w pracy ze studentami. Celem autorów było napisanie podręcznika, który będzie łączył teorię z praktyką w taki sposób, żeby osoby go czytające były jak najlepiej przygotowane do pracy w działach marketingu największych zagranicznych koncernów.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...