Koncepcje zarządzania i marketingu w sferze kultury Projektowanie, implementacja i kontekst skuteczności działań -  | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-755-6634-5
EAN: 9788375566345
Liczba stron: 192
Format: 16.0x23.5cm
Cena detaliczna: 52,00 zł

52,00 zł

Produkt niedostępny

52,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książka prezentuje nowoczesne ujęcie zagadnień identyfikowanych i charakteryzowanych poprzez projektowanie, implementację oraz skuteczność działań w obszarze zarządzania i marketingu w sferze kultury. Modelowe rozwiązania uzupełniają studia przypadków, przykłady praktycznego wykorzystania strategii oraz przedsięwzięć marketingowych instytucji kultury.

Inni klienci sprawdzali również

24,22 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Cedyno. Wysłannicy. Tom 3 - Melissa Darwood | mała okładka
-41 %

Cedyno. Wysłannicy. Tom 3

Melissa Darwood

7.6 / 10 (153 ocen)

20,63 zł 20,63 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

Dwa dni w Paryżu - Jojo Moyes | mała okładka
-32 %

Dwa dni w Paryżu

Jojo Moyes

6.1 / 10 (764 ocen)

29,23 zł 29,23 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

38,51 zł 40,24 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

43,99 zł 43,99 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna

Jej plan
 - Marcelina Wach | mała okładka
-41 %

Jej plan

Marcelina Wach

8.3 / 10 (30 ocen)

26,63 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Góry dla każdego - Knapski Gniewomir | mała okładka
-40 %

Góry dla każdego

Gniewomir Knapski

9.1 / 10 (12 ocen)

35,99 zł 35,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

27,97 zł 27,97 zł - najniższa cena 46,90 zł - cena detaliczna

22,85 zł 22,85 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem