Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy - Dziekoński Michał, Kozielski Robert | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: trzecie
ISBN: 978-83-633-9139-3
EAN: 9788363391393
Liczba stron: 312
Format: 14.5x20.3
Cena detaliczna: 59,00 zł

59,00 zł

Produkt niedostępny

59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.

Z tej książki dowiesz się:
– od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,
– jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,
– jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online,
– jak opracować kolejne części planu marketingowego,
– jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan.

Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji.

Szablon planu marketingowego online do samodzielnego wypełnienia jest tak zaprojektowany, że po wprowadzeniu wymaganych danych do kolorowych pól pozostałe komórki w kolorze szarym (a także wykresy) generują się automatycznie. Po wypełnieniu szablonu możesz go z powodzeniem wykorzystać w charakterze planu marketingowego swojej firmy na trzy lata, ze szczegółowym planem operacyjnym na jeden rok.

Inni klienci sprawdzali również

Manuel Neuer. Najlepszy bramkarz świata - Dietrich Schulze-Marmeling | mała okładka
-34 %

Manuel Neuer

Dietrich Schulze-Marmeling

6.6 / 10 (19 ocen)

26,43 zł 26,43 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Polska odwraca oczy - Justyna Kopińska | mała okładka
-31 %

Polska odwraca oczy

Justyna Kopińska

8.0 / 10 (2091 ocen)

22,70 zł 22,70 zł - najniższa cena 32,90 zł - cena detaliczna

Zatruty Ogród - Alex Marwood | mała okładka
-31 %

Zatruty Ogród

Alex Marwood

6.3 / 10 (876 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

25,64 zł 27,81 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Święty w mojej rodzinie. Opowieść o życiu ks. Dolindo Ruotolo
 - Grazia Ruotolo,Luciano Regolo | mała okładka
-19 %

Święty w mojej rodzinie. Opowieść o życiu ks. Dolindo Ruotolo

Grazia Ruotolo,Luciano Regolo

8.8 / 10 (6 ocen)

32,12 zł 31,20 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

MASHLE. Tom 7
 - Hajime Komoto  | mała okładka

MASHLE. Tom 7

Hajime Komoto

8.0 / 10 (1 ocena)

22,41 zł 22,41 zł - najniższa cena 25,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem