Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym - Małgorzata Bartosik-Purgat | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2018-11-14

ISBN: 978-83-012-0194-4
EAN: 9788301201944
Liczba stron: 368
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 79,00 zł

66,32 zł

66,32 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

79,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-29
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

71,22 zł

71,22 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

88,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.
Autorka przedstawia zestaw narzędzi wykorzystywanych do pomiaru skuteczności i efektywności zastosowania nowych mediów w działalności marketingowej. Pokazuje jakie czynniki mogą determinować działania w ramach komunikacji marketingowej na rynkach zagranicznych.
W publikacji zaprezentowane zostały również wyniki badań ilościowych i jakościowych przeprowadzonych w ponad 320 przedsiębiorstwach działających na rynku polskim, ale także na rynkach zagranicznych – z podziałem na rynki B2B i B2C. Wskazują one jakie rozwiązania stosują przedsiębiorstwa w komunikacji z partnerami pochodzącymi z różnych rynków,
a także od czego może zależeć charakter prowadzonej komunikacji.
Ze względu na zaprezentowane studia przepadków, książka jest nieocenionym źródłem wiedzy dla wszystkich, którzy badają trendy na rynku i koordynują działania marketingowe. Może być również wykorzystywana przez studentów zarządzania, marketingu i nowych mediów w zakresie przedmiotów: marketing, komunikacja marketingowa, marketing międzynarodowy, digitalizacja w marketingu.

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Inni klienci sprawdzali również

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

15,75 zł 15,75 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

14,38 zł 14,38 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

36,14 zł 36,14 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

44,78 zł 59,00 zł (-24%) - najniższa cena 59,00 zł (-24%) - cena detaliczna

49,32 zł 49,32 zł - najniższa cena 65,00 zł - cena detaliczna

Bestseller

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Język rosyjski w sferze biznesu - Chawronina Serafima, Dereń Bożena, Kłobukowa Lubow, Michałkina Irina, Tarsa Jadwiga, Witkowska-Lewic | mała okładka

Język rosyjski w sferze biznesu

Chawronina Serafima, Dereń Bożena, Kłobukowa Lubow, Michałkina Irina, Tarsa Jadwiga, Witkowska-Lewic

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

32,74 zł 32,74 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Zasady sprawiedliwego podziału dóbr - Grzegorz Lissowski | mała okładka
-29 %

Zasady sprawiedliwego podziału dóbr

Grzegorz Lissowski

35,78 zł 38,25 zł - najniższa cena 50,40 zł - cena detaliczna

32,55 zł 32,55 zł - najniższa cena 47,00 zł - cena detaliczna

Szkice z makroekonomii - Marian Noga | mała okładka
-31 %

Szkice z makroekonomii

Marian Noga

33,94 zł 33,94 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

15,39 zł 15,39 zł - najniższa cena 25,20 zł - cena detaliczna

27,78 zł 27,82 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

40,28 zł 40,28 zł - najniższa cena 65,00 zł - cena detaliczna

36,54 zł 30,45 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem