Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa Zarządzanie wartością i wycena marki - Grzegorz Urbanek | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: drugie
ISBN: 978-83-810-2648-2
EAN: 9788381026482
Liczba stron: 320
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 65,00 zł

44,99 zł

44,99 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

65,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-29
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

49,89 zł

49,89 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

74,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

W książce Autor przedstawia unikatowe spojrzenie na markę oczami właściciela firmy, akcjonariuszy oraz top managementu, którzy chcą przede wszystkim zrozumieć relację wykreowanego kapitału marki z wartością przedsiębiorstwa, a także umieć określić wartość finansową marki. Jest to zatem pozycja przede wszystkim dla osób pracujących w finansach, a także dla właścicieli przedsiębiorstw czy przedstawicieli najwyższych szczebli zarządzania. Po tę książkę mogą też sięgnąć osoby pracujące w marketingu, aby uświadomić sobie konsekwencje budowania silnej marki dla wzrostu wartości przedsiębiorstwa. Osoby, które na co dzień nie zajmują się tymi zagadnieniami, również znajdą w książce wiele wątków wyjaśniających mechanizm oddziaływania marki, co pomoże im lepiej odnaleźć się w świecie, w którym marki są wszechobecne i wpływają wielokierunkowo na ich życie.

Prezentowana monografia przedstawia markę z punktu widzenia jej roli w budowaniu wartości przedsiębiorstwa, z uwzględnieniem pełnionych przez nią różnych funkcji komercyjnych i społecznych. Lektura książki przynosi odpowiedzi m.in. na następujące pytania:
• Jaka jest istota marki i co się na nią składa?
• Jak marka postrzegana jest z perspektywy marketingowej, sprawozdawczej, finansowej, prawnej i strategicznej przedsiębiorstwa?
• Jak można wycenić markę i jak rozumieć wynik wyceny w kontekście jej celów?
• Jak ustalić właściwą stawkę licencyjną dla marki?
• Jak będzie ewoluowała rola i znaczenie marek w przyszłości?

Marka stanowi złożoną i wielowymiarową koncepcję, której pełne zrozumienie oraz wykorzystanie na rzecz efektywnego zarządzania przedsiębiorstwem wymaga wiedzy i kompetencji z różnych obszarów, m.in.: ekonomii, marketingu, zarządzania strategicznego, rachunkowości, finansów i prawa.

Inni klienci sprawdzali również

Gwiazda i krzyż - Michael Jones | mała okładka
-26 %

Gwiazda i krzyż

Michael Jones

7.0 / 10 (15 ocen)

38,67 zł 32,22 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Uciekłam z arabskiego burdelu - Laila Shukri | mała okładka
-39 %

Uciekłam z arabskiego burdelu

Laila Shukri

6.9 / 10 (473 ocen)

23,12 zł 23,56 zł - najniższa cena 38,00 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Lukrecja poza zasięgiem
 - Goscinny Anne | mała okładka
-33 %

Lukrecja poza zasięgiem

Anne Goscinny

7.8 / 10 (32 ocen)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

27,08 zł 22,56 zł - najniższa cena 31,50 zł - cena detaliczna

36,11 zł 30,10 zł - najniższa cena 42,00 zł - cena detaliczna

48,56 zł 48,56 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

33,63 zł 33,63 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

26,73 zł 24,30 zł - najniższa cena 28,20 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

51,89 zł 59,51 zł (-12%) - najniższa cena 69,00 zł (-24%) - cena detaliczna

44,22 zł 36,86 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

22,41 zł 18,68 zł - najniższa cena 29,85 zł - cena detaliczna

Innowacyjny samorząd Rola samorządu w kreowaniu innowacyjności regionalnej - (red.) Leszek Czaplewski, Aneta Szóstek, Daniel Jurewicz | mała okładka
-25 %

Innowacyjny samorząd Rola samorządu w kreowaniu innowacyjności regionalnej

(red.) Leszek Czaplewski, Aneta Szóstek, Daniel Jurewicz

44,83 zł 37,35 zł - najniższa cena 59,70 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem