Podręcznik skierowany do uczniów kształcących się w zawodzie technik organizacji reklamy. Realizuje treści z zakresu czwartej części kwalifikacji A.27 (Organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej).
Publikacja wyczerpująco omawia między innymi zagadnienia związane z planowaniem etapów produkcji środków reklamowych. Autorzy wskazują metody i techniki tworzenia reklamy. Przedstawiają sposoby obsługi urządzeń technicznych i korzystania z programów komputerowych do prezentowania środków reklamowych. Pokazują, jak prowadzić dokumentację dotyczącą branży. W szczególny sposób podkreślają znaczenie przestrzegania zasad etyki zawodowej i przepisów prawa podczas produkcji środków reklamowych.
Wiele informacji ujęto w przejrzystych schematach i tabelach, aby pomóc uczniowi uporządkować wiedzę. W celu umożliwienia mu samodzielnej oceny znajomości tematyki wprowadzono pytania kontrolne dotyczące wszystkich poruszanych w książce zagadnień.
WSiP
Przygotowanie środków reklamowych. Kwalifikacja A. 27. 4. Podręcznik do nauki zawodu technik organizacji reklamy szkoły ponadgimnazjalne Kargiel Alina, Piłka Robert, Zadrożna Dorota
Oprawa miękka |
Wydanie: I |
ISBN: 9788302157189 |
EAN: 9788302157189 |
Liczba stron: 272 |
Cena detaliczna: 43,32 zł |
49,11 zł
49,11 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
43,32 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem