Wysoki stopień skomplikowania systemów produkcyjnych, automatyzacja i elastyczność inteligentnej fabryki generują liczne nowe wyzwania w zakresie niezawodności maszyn i urządzeń. Skuteczne identyfikowanie, czy obiekt techniczny odbiega od poprawnych parametrów pracy, lub prognozowanie, kiedy wystąpi awaria, należą do celów, którym służą nowoczesne metody, narzędzia i techniki zarządzania utrzymaniem ruchu. Odpowiednio zastosowane pozwalają na skuteczne zmniejszenie prawdopodobieństwa wystąpienia awarii, a tym samym podniesienie poziomu bezpieczeństwa procesów produkcyjnych, efektywne gospodarowanie zasobami naturalnymi oraz mogą znacząco zmniejszyć koszty eksploatacji obiektów technicznych, w tym szczególnie te związane z planowanymi czynnościami obsługowymi. Dlatego niniejsza książka przedstawia przegląd strategii, metod i narzędzi utrzymania ruchu – zarówno w odniesieniu do diagnozy uszkodzeń, jak i prognozowania potencjalnych zdarzeń awaryjnych, podkreślając korzyści wynikające z zastosowania zaawansowanych technik gromadzenia, przetwarzania i analizy danych. Celem opracowania jest przedstawienie możliwości zastosowania technologii Przemysłu 4.0 w procesach utrzymania ruchu wraz ze scharakteryzowaniem głównych wyzwań, z którymi należy się zmierzyć, aby osiągnąć oczekiwane rezultaty po ich wdrożeniu.
PWE
Strategie i metody utrzymania ruchu Jasiulewicz-Kaczmarek Małgorzata, Mazurkiewicz Dariusz, Wyczółkowski Ryszard
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-208-2509-1 |
EAN: 9788320825091 |
Liczba stron: 286 |
Format: 16.0x24.0cm |
Cena detaliczna: 79,91 zł |
53,03 zł
53,03 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
79,91 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem