Metody ilościowe w badaniach marketingowych


Małgorzata Roszkiewicz

Metody ilościowe w badaniach marketingowych

Oprawa miękka
Liczba stron: 352
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
49,00 38,27

Do koszyka
oszczędzasz: 10,73

Zamówienie wyślemy 2017-08-22

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
85,90 58,57
Do koszyka
oszczędzasz: 27,33
+ =
Cena pakietu:
83,90 57,47
Do koszyka
oszczędzasz: 26,43
+ + =
Cena pakietu:
120,80 75,61
Do koszyka
oszczędzasz: 45,19
1/3

 

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...