Metody ilościowe w badaniach marketingowych - Małgorzata Roszkiewicz | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-3771-7
EAN: 9788301137717
Liczba stron: 352
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 79,00 zł

79,00 zł

Produkt niedostępny

66,32 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Celem tej książki jest syntetyczne przedstawienie metodologii marketingowych badań ilościowych wraz z technikami statystycznej analizy danych. Główną jej zaletą są liczne przykłady ukazujące zarówno formułowanie typowych zadań badawczych, jak i zastosowanie konkretnych metod analitycznych do ich rozwiązywania.

Inni klienci sprawdzali również

Nie patrz - Marcel Moss | mała okładka
-43 %

Nie patrz

Marcel Moss

7.1 / 10 (2070 ocen)

22,74 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

19,35 zł 19,35 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

32,63 zł 32,63 zł - najniższa cena 47,99 zł - cena detaliczna

Pasożyt - Krajewski Marek | mała okładka
-32 %

Pasożyt

Marek Krajewski

6.7 / 10 (124 ocen)

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Komiks paragrafowy: Bocian Lucek - Kali | mała okładka
-42 %

Komiks paragrafowy: Bocian Lucek

Kali

8.0 / 10 (7 ocen)

28,75 zł 28,49 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Podwójna katastrofa
 - Jamie McGuire | mała okładka
-31 %

Podwójna katastrofa

Jamie McGuire

6.7 / 10 (63 ocen)

30,98 zł 32,49 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

26,15 zł 25,29 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

36,21 zł 31,04 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

52,37 zł 52,37 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

37,67 zł 33,22 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem