Marketing terytorialny Nowe obszary i narzędzia -  | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-638-0474-9
EAN: 9788363804749
Liczba stron: 196
Format: 16.0x23.0cm
Cena detaliczna: 52,00 zł

29,64 zł

29,64 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

52,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-07-29

Opis

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Inni klienci sprawdzali również

27,99 zł 27,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

45,49 zł 45,49 zł - najniższa cena 64,99 zł - cena detaliczna

Siostry - Steel Danielle | mała okładka
-55 %

Siostry

Danielle Steel

6.8 / 10 (275 ocen)

19,35 zł 19,35 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

Z pierwszej piłki - Remigiusz Mróz | mała okładka
-43 %

Z pierwszej piłki

Remigiusz Mróz

6.5 / 10 (1108 ocen)

31,21 zł 19,51 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

61,93 zł 61,93 zł - najniższa cena 99,00 zł - cena detaliczna

7,00 zł 20,25 zł (-65%) - najniższa cena 44,99 zł (-84%) - cena detaliczna

Ostatnia z rodu
 - Paweł Jasienica | mała okładka
-40 %

Ostatnia z rodu

Paweł Jasienica

7.2 / 10 (235 ocen)

32,78 zł 32,78 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

34,67 zł 34,67 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

35,71 zł 35,71 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

26,46 zł 26,46 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-33 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

69,37 zł 69,37 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-37 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

11,89 zł 11,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.0 / 10 (3 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania - Praca zbiorowa | mała okładka
-34 %

Marketing Kluczowe pojęcia i praktyczne zastosowania

Praca zbiorowa

6.0 / 10 (1 ocena)

46,38 zł 55,65 zł (-16%) - najniższa cena 69,90 zł (-33%) - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 79,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 31,40 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem