Marketing bankowy


Małgorzata Kolasa

Marketing bankowy

Oprawa miękka
Liczba stron: 156
Wydawnictwo: CeDeWu
43,00 34,83

Do koszyka
oszczędzasz: 8,17

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-19

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
79,90 55,13
Do koszyka
oszczędzasz: 24,77
+ =
Cena pakietu:
77,90 54,03
Do koszyka
oszczędzasz: 23,87
+ + =
Cena pakietu:
114,80 72,17
Do koszyka
oszczędzasz: 42,63
1/3

 

Książka ukazuje szereg zjawisk z zakresu ewolucji trendów, specyficz- nych narzędzi i technik marketingu bankowego popartych rzeczywistymi, polskimi przykładami. W publikacji poruszono zarówno tematy nowe, jak i te, którym poświęcono znacznie mniej uwagi w literaturze zwartej, co czyni te prace wyjątkową. W książce Czytelnik znajdzie odpowiedzi m.in. na nastepujące pytania:

Jakie trendy w zakresie polityki produktu wystepują w polskim sektorze bankowym?
Jak obecnie kształtuje sie polityka bankowej dystrybucji oparta o model Ikei z efektem przemieszania sie kanałów?
Jak wygląda rozwój bankowości pocztowej w Polsce?
Jak kształtuje sie bankowość elektroniczna, a w tym m-banking i i-banking?
Jakie narzedzia i techniki stosują banki w swojej działalności promocyjnej, w tym reklamowej?
Jak kształtuje się i jakie trendy wykazuje polityka merchandisingu w banku?
Jak kształtuje sie marketing wewnetrzny w banku?

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...