Marketing sensoryczny - Broweus Niklas, Hulten Bertil, Marcus Dijk | okładka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-208-1922-9
EAN: 9788320819229
Tytuł oryginalny: Sensory Marketing
Liczba stron: 168
Format: 16.2x23.6
Cena detaliczna: 57,90 zł

57,90 zł

Produkt niedostępny

57,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Ważną rolę w procesach zakupu i konsumpcji, a także postrzeganiu firm, marek i produktów odgrywają zmysły wzroku, słuchu, węchu, dotyku i smaku. Wiedza o zmysłach ludzkich przyczynia się do większej skuteczności działań marketingowych. Jednak w większości przypadków jej wykorzystanie ogranicza się do tego, jak sprawić, aby klienci dostrzegli produkt lub markę.
Zdaniem autorów marketing sensoryczny oferuje dużo więcej. Jest to sposób wyrażania tożsamości i wartości firmy w dążeniu do długofalowego celu, jakim jest zwiększenie świadomości marki oraz tworzenie jej wizerunku.
Jest to innowacyjna książka, prezentująca teorię i praktykę marketingu sensorycznego. Eksperci w tej dziedzinie przekazują w niej czytelnikowi wiedzę opartą głównie na wynikach badań naukowych z dziedziny psychologii, doświadczeniach firm i zachowaniach konsumentów. Tworząc koncepcję marketingu sensorycznego, przyjęli oni założenie, że o percepcji produktów i usług przez klientów decyduje pięć zmysłów ludzkich. Ich zdaniem firmy muszą o tym pamiętać, gdy formułują strategie marketingowe, a zwłaszcza dokonują wyboru segmentów docelowych, kształtują wizerunek marki czy pozycjonują produkt. Dzięki wykorzystaniu czynników emocjonalnych, racjonalnych i zmysłowych zdecydowanie łatwiej jest bowiem umacniać pozycję na rynku i zdobywać klientów.
Walorami książki są przystępny język oraz interesujące przykłady firm europejskich i amerykańskich, które już stosują marketing sensoryczny w swojej działalności.
Książka jest adresowana do studentów, a także praktyków gospodarczych. Stanowi ona źródło wiedzy i inspiracji do refleksji dla praktyków marketingu oraz badaczy i studentów.

Inni klienci sprawdzali również

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Grunwald 1410 - Wróbel Jan | mała okładka
-32 %

Grunwald 1410

Jan Wróbel

7.2 / 10 (29 ocen)

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Dziewczynka z Sobiboru - Franco Forte | mała okładka
-31 %

Dziewczynka z Sobiboru

Franco Forte

7.7 / 10 (215 ocen)

24,08 zł 24,08 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

Ewolucja. Zagadka życia na ziemi
 -  Praca zbiorowa | mała okładka
-19 %

Ewolucja. Zagadka życia na ziemi

Praca zbiorowa

7.3 / 10 (7 ocen)

48,22 zł 48,22 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

Najpiękniejszy sen
 - Michalak Katarzyna | mała okładka
-32 %

Najpiękniejszy sen

Katarzyna Michalak

7.4 / 10 (279 ocen)

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Z nieba spadły trzy jabłka - Narine Abgarjan | mała okładka
-30 %

Z nieba spadły trzy jabłka

Narine Abgarjan

8.3 / 10 (3 oceny)

38,58 zł 38,58 zł - najniższa cena 55,00 zł - cena detaliczna

29,99 zł 29,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

20,63 zł 20,63 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

Nowość

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

23,93 zł 24,09 zł - najniższa cena 32,40 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem