Komunikacja marketingowa w turystyce


Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta, Gryszkiewicz

Komunikacja marketingowa w turystyce

Oprawa miękka
Liczba stron: 192
Wydawnictwo: Śląsk
31,50 25,70

Do koszyka
oszczędzasz: 5,80

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2016-12-12

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
68,40 46,00
Do koszyka
oszczędzasz: 22,40
+ =
Cena pakietu:
66,40 44,90
Do koszyka
oszczędzasz: 21,50
+ + =
Cena pakietu:
103,30 63,04
Do koszyka
oszczędzasz: 40,26
1/3

 

W książce zaprezentowano koncepcję wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzędzia i metody komunikacji dla tej specyficznej gałęzi gospodarczej. Książka przeznaczona jest dla studentów wszystkich kierunków studiów związanych z turystyką, pracowników administracji państwowej i samorządowej zajmujących się turystyką, właścicieli, menadżerów i pracowników podmiotów gospodarczych gałęzi turystycznej, pracowników i działaczy organizacji turystycznych.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...