Komunikacja marketingowa w turystyce


Jakóbczyk-Gryszkiewicz Jolanta, Gryszkiewicz

Komunikacja marketingowa w turystyce

Oprawa miękka
Liczba stron: 192
Wydawnictwo: Śląsk
31,50 26,21

Do koszyka
oszczędzasz: 5,29

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2017-02-24

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
68,40 46,51
Do koszyka
oszczędzasz: 21,89
+ =
Cena pakietu:
66,40 45,41
Do koszyka
oszczędzasz: 20,99
+ + =
Cena pakietu:
103,30 63,55
Do koszyka
oszczędzasz: 39,75
1/3

 

W książce zaprezentowano koncepcję wymiany informacji, czyli komunikacji między gałęzią turystyczną (podmiotami gospodarczymi, regionami) a rynkiem turystycznym i otoczeniem. Autorzy przedstawili najlepsze narzędzia i metody komunikacji dla tej specyficznej gałęzi gospodarczej. Książka przeznaczona jest dla studentów wszystkich kierunków studiów związanych z turystyką, pracowników administracji państwowej i samorządowej zajmujących się turystyką, właścicieli, menadżerów i pracowników podmiotów gospodarczych gałęzi turystycznej, pracowników i działaczy organizacji turystycznych.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.
Wygraj książkę.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...