Copywriting w zintegrowanej komunikacji marketingowej - Jaworowicz Magdalena | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-793-0946-7
EAN: 9788379309467
Liczba stron: 272
Format: 15.9x23.0
Cena detaliczna: 55,00 zł

55,00 zł

Produkt niedostępny

55,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Publikacja łączy wiele funkcji. Z jednej strony jest to podręcznik akademicki, który pozwoli zdobyć lub uporządkować wiedzę o słowie w kulturze, zasadach poprawności językowej oraz regułach powstawania tekstu reklamowego. Z drugiej natomiast jest poradnikiem, który niezależnie od zajęć może spełniać funkcję kursu doskonalącego umiejętności komunikacyjne. Czytelnik z łatwością samodzielnie odnajdzie w nim logikę, a dzięki ćwiczeniom i testom będzie w stanie weryfikować pozyskaną wiedzę.

Książka była współtworzona przez osoby zajmujące się komunikacją marketingową, pracujące w sposób twórczy ze słowem na co dzień (udzielając wywiadów, komentując, wyrażając opinię lub dzieląc się swoimi sposobami pozyskiwania inspiracji). W publikacji wypowiedzi udzielili m.in. przedstawiciele korporacji, agencji reklamowych, public relations, full service, eventowych i brandingowych, domów produkcyjnych, instytucji badawczych i uczelni, a także freelancerzy, blogerzy i dziennikarze. Dzięki ich komentarzom zawód copywritera został przedstawiony z wielu perspektyw: twórcy, zleceniodawcy, partnera w projekcie. Pozwoliło to również na poruszenie zagadnień związanych z codzienną pracą „tekściarza”, takich jak: poszukiwanie inspiracji, budowanie portfolio, komunikacja z klientem, wyznaczanie granic ingerencji w dzieło, autopromocja. W efekcie powstało kompendium praktycznej wiedzy na temat zintegrowanej komunikacji marketingowej, przeznaczone dla wszystkich osób, chcących doskonalić swoje umiejętności w tym zakresie.

Inni klienci sprawdzali również

Ostatni lot Valhalli  - Wojciech Tuchalski | mała okładka
-20 %

Ostatni lot Valhalli

Wojciech Tuchalski

6.6 / 10 (24 ocen)

34,43 zł 28,69 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

Nocturna - Maya Motayne | mała okładka
-39 %

Nocturna

Maya Motayne

6.6 / 10 (290 ocen)

24,29 zł 23,13 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Jak zmieniać
 - Katy Milkman | mała okładka
-31 %

Jak zmieniać

Katy Milkman

6.8 / 10 (97 ocen)

27,59 zł 27,59 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Niedaleko pada jabłko
 - Moriarty Liane | mała okładka
-32 %

Niedaleko pada jabłko

Liane Moriarty

7.1 / 10 (359 ocen)

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

37,39 zł 32,99 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Sztuka KETO
 - Solvita Kalugina-Bułka | mała okładka
-39 %

Sztuka KETO

Solvita Kalugina-Bułka

6.5 / 10 (21 ocen)

45,47 zł 44,78 zł - najniższa cena 74,90 zł - cena detaliczna

Dewajtis - Maria Rodziewiczówna | mała okładka
-40 %

Dewajtis

Maria Rodziewiczówna

7.0 / 10 (890 ocen)

26,80 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

26,80 zł 28,35 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem