Marketing terytorialny Miasto i region na rynku


Andrzej Szromnik

Marketing terytorialny Miasto i region na rynku

Oprawa miękka
Liczba stron: 548
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
99,00 80,19

Do koszyka
oszczędzasz: 18,81

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-09-26

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
135,90 100,49
Do koszyka
oszczędzasz: 35,41
+ =
Cena pakietu:
133,90 99,39
Do koszyka
oszczędzasz: 34,51
+ + =
Cena pakietu:
170,80 117,53
Do koszyka
oszczędzasz: 53,27
1/3

 

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.

Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.

W piątym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
- marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie),
- koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów,
- strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej,
- marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
- strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
- marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...