Marketing terytorialny Miasto i region na rynku - Andrzej Szromnik | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: piąte
ISBN: 978-83-264-9535-9
EAN: 9788326495359
Liczba stron: 548
Format: 17.0x24.0cm
Cena detaliczna: 99,00 zł

89,36 zł

74,46 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

99,00 zł - cena detaliczna

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

94,26 zł

79,36 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

108,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów.

Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych.

W piątym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących:
- marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie),
- koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów,
- strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej,
- marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy,
- strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych,
- marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych.

Inni klienci sprawdzali również

Okupacja sowiecka ziem polskich w latach 1939-1941 - Dmitriy Panto, Łukaszum Wojciech | mała okładka
-29 %

Okupacja sowiecka ziem polskich w latach 1939-1941

Dmitriy Panto, Łukaszum Wojciech

48,99 zł 49,99 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Polska Armia Ludowa 1943-1945 - Andrzej Gąsiorowski | mała okładka
-29 %

Polska Armia Ludowa 1943-1945

Andrzej Gąsiorowski

48,99 zł 49,99 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

33,99 zł 29,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 29,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Dzień pierwszy - Zorde Kristof | mała okładka
-43 %

Dzień pierwszy

Kristof Zorde

8.1 / 10 (14 ocen)

27,93 zł 27,93 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Słodkie życie - Krystyna Mirek | mała okładka
-31 %

Słodkie życie

Krystyna Mirek

7.1 / 10 (601 ocen)

29,67 zł 29,67 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

43,75 zł 44,12 zł - najniższa cena 60,30 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem