Zakodowana wieża Gra na kodowanie (5+) - Hubert Bobrowski, Jarosław Wójcicki | okładka
Oprawa: Pudełko kartonowe
Wydanie: pierwsze
EAN: 5904905917317
Format: 18.5x18.5cm
Cena detaliczna: 49,90 zł

34,09 zł

30,67 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

49,90 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-29
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

38,99 zł

35,57 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

59,80 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

„Zakodowana wieża” (5+) to gra kooperacyjna, która wprowadza dzieci w podstawy programowania bez komputera. Gracze współpracują ze sobą i kodują ruchy czarodzieja, by zaplanować trasę do skarbów ukrytych w zamkowej wieży. Z pomocą sekwencji i algorytmów, magicznych drzwi oraz możliwości zmiany układu komnat próbują przechytrzyć duchy i zostać mistrzami kodowania. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu. Doskonalą również myślenie strategiczne, omijając pola z duchami oraz wykonując akcje, które przybliżają ich do zwycięstwa. Trening myślenia logicznego i kreatywności Gra „Zakodowana wieża” wykorzystuje STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, integrujące nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę, rozwija zainteresowanie robotyką i programowaniem, a także umiejętności myślenia logicznego, kreatywności, rozwiązywania problemów i skutecznego komunikowania się. Gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu naturalnych zdolności, takich jak pomysłowość, chęć eksperymentowania oraz ciekawość świata. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań. Okiem Eksperta To już trzecia gra Kapitana Nauki wprowadzająca w zasady kodowania i programowania offline. Fani Zakodowanego zamku znajdą tu znane sobie elementy. Cel i mechanika gry to jednak zupełnie nowa jakość. Ćwiczenie współpracy, nauka planowania i ćwiczenie poczucia sprawstwa – to tylko niektóre z walorów gry, która powinna trafić do każdego nauczyciela i rodzica wspierającego dzieci w zdobywaniu kompetencji przyszłości. W serii również ·Gra na kodowanie. Zakodowany zamek 4-10 ·Gra na kodowanie. Zakodowany kosmos 8+

Inni klienci sprawdzali również

Nagi sad - Wiesław Myśliwski  | mała okładka
-33 %

Nagi sad

Wiesław Myśliwski

7.7 / 10 (1055 ocen)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Do syta - Michał Cichy | mała okładka
-55 %

Do syta

Michał Cichy

6.5 / 10 (42 ocen)

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Wielki krąg - Shipstead Maggie | mała okładka
-40 %

Wielki krąg

Maggie Shipstead

7.8 / 10 (103 ocen)

41,99 zł 41,99 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

Red. Nightmare. Tom 1
 - Paulina Zalecka | mała okładka
-43 %

Red. Nightmare. Tom 1

Paulina Zalecka

8.2 / 10 (61 ocen)

25,59 zł 25,59 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

7,49 zł 7,49 zł - najniższa cena 9,99 zł - cena detaliczna

22,07 zł 22,86 zł - najniższa cena 36,99 zł - cena detaliczna

28,64 zł 30,36 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Nowość

28,57 zł 28,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

45,42 zł 45,42 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem