Data Driven Decisions Jak odnaleźć się w natłoku źródeł danych? - Galica Mateusz, Lutostański Michał Jan | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze

Pierwsze wydanie: 2018-10-23

ISBN: 978-83-012-0134-0
EAN: 9788301201340
Liczba stron: 252
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 69,00 zł

54,74 zł

57,93 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-05-06
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

59,64 zł

62,83 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

78,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu. Pożegnaliśmy też raczej na dobre oswajanego przez dekady homo oeconomicus. Prawie żal tych przeczytanych grubych książek… W tym samym czasie – co jest powtarzane jak zdarta płyta – geometrycznie wzrosła liczba źródeł informacji, na podstawie których można podejmować dobre decyzje. Czy organizacje, firmy i marki jeszcze nad tym panują?
(…)
W 2017 roku, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii (…) postanowiło bliżej przyjrzeć się zagadnieniom wykorzystania informacji o rynku i konsumencie przy decyzjach biznesowych. W marcu 2017 r. odbyło się bezprecedensowe w Polsce wydarzenie: Forum Data Driven Decisions, skupiające zarówno dostawców różnego rodzaju informacji marketingowych (od klasycznych agencji badawczych poprzez giganty technologiczne, aż po wyspecjalizowane firmy butikowe), jak i odbiorców tych danych – marketerów, strategów i kadrę zarządzającą firm. Spotkali się przedstawiciele różnych pokoleń, różnej wielkości przedsiębiorstw, z różnych kategorii. Zarządzający markami z pierwszej dziesiątki firm w Polsce mieli okazję wymienić opinie z właścicielami małych przedsiębiorstw i firm rodzinnych. Zwolennicy decyzji bazujących na intuicji mogli przyjrzeć się wynikom biznesowym firm biorących pod uwagę rzetelne analizy danych o rynku i konsumencie.
(…)
Data Driven Decisions to pierwsza w Polsce publikacja, która rozwieje wątpliwości marketerów i decydentów i wskaże najbardziej doceniane i najpewniejsze źródła informacji potrzebne do decyzji strategicznych i taktycznych w biznesie. Eksperci PTBRiO i konferencji Data Driven Decisions wskażą, na jakich partnerach i źródłach można polegać na poszczególnych etapach realizacji misji marketingowej: od tworzenia strategii, poprzez sprzedaż, aż po zarządzanie relacjami z klientem czy konsumentem.
Biznes to praktyka, która może rozpędzić się jedynie na solidnej podstawie teoretycznej i know-how. Postanowiliśmy zatem – na każdym z „przystanków” marketingu (od planowania strategicznego po utrzymanie relacji z klientami) – porozmawiać z praktykami: przedstawicielami różnych firm i organizacji, które odniosły sukces na rynku. Dzięki temu poznacie nie tylko naukowe i teoretyczne podstawy do podejmowania właściwych decyzji, ale i praktyczne wskazówki od ludzi, którzy w konkretnych sytuacjach rynkowych zostali skonfrontowani z dylematami: intuicja czy dane? Wiedza z firmy czy dane z zewnątrz? Poczekać z decyzją jeszcze miesiąc czy działać już dziś?
Mateusz Galica, Wstęp

Inni klienci sprawdzali również

37,88 zł 37,88 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

Bieszczady Dla tych, którzy lubią chodzić własnymi drogami - Adrian Markowski | mała okładka
-40 %

Bieszczady Dla tych, którzy lubią chodzić własnymi drogami

Adrian Markowski

6.9 / 10 (237 ocen)

22,68 zł 21,86 zł - najniższa cena 38,00 zł - cena detaliczna

30,92 zł 28,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

To właśnie my - Becky  Albertalli, Adam Silvera | mała okładka
-38 %

To właśnie my

Becky Albertalli, Adam Silvera

7.1 / 10 (184 ocen)

27,80 zł 27,80 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Columbine Masakra w amerykańskim liceum - Dave Cullen | mała okładka
-42 %

Columbine Masakra w amerykańskim liceum

Dave Cullen

7.8 / 10 (366 ocen)

32,02 zł 32,00 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

Cztery tysiące tygodni
 - Oliver Burkeman | mała okładka
-31 %

Cztery tysiące tygodni

Oliver Burkeman

7.3 / 10 (629 ocen)

30,95 zł 30,21 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Język rosyjski w sferze biznesu - Chawronina Serafima, Dereń Bożena, Kłobukowa Lubow, Michałkina Irina, Tarsa Jadwiga, Witkowska-Lewic | mała okładka

Język rosyjski w sferze biznesu

Chawronina Serafima, Dereń Bożena, Kłobukowa Lubow, Michałkina Irina, Tarsa Jadwiga, Witkowska-Lewic

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

32,74 zł 32,74 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Zasady sprawiedliwego podziału dóbr - Grzegorz Lissowski | mała okładka
-24 %

Zasady sprawiedliwego podziału dóbr

Grzegorz Lissowski

38,25 zł 35,78 zł - najniższa cena 50,40 zł - cena detaliczna

34,27 zł 32,55 zł - najniższa cena 47,00 zł - cena detaliczna

Szkice z makroekonomii - Marian Noga | mała okładka
-27 %

Szkice z makroekonomii

Marian Noga

35,73 zł 33,94 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

15,34 zł 15,39 zł - najniższa cena 25,20 zł - cena detaliczna

27,78 zł 27,78 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

41,03 zł 40,28 zł - najniższa cena 65,00 zł - cena detaliczna

38,48 zł 30,45 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem