E-marketing. Współczesne trendy. Pakiet startowy - Jarosław Królewski, Paweł Sala | okładka
Oprawa twarda
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-011-7449-1
EAN: 9788301174491
Liczba stron: 464
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Format: 170x245mm
Cena detaliczna: 64,90 zł

64,90 zł

Produkt niedostępny

64,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książka E-marketing to pozycja, która przybliży czytelnikowi doświadczenia praktyków branży interaktywnej. Pozwoli poznać współczesne trendy w marketingu internetowym, ukazać szerszy kontekst zmian dokonujących się w Internecie, zrozumieć, że nowoczesny marketer to osoba kochająca technologie, oraz przede wszystkim wybrać skuteczną metodę realizacji kampanii marketingowych w internecie. Marketing internetowy to dziś jedna z najbardziej skutecznych form promocji i reklamy, w czasach kryzysu jest remedium dla firm, których nie stać na drogie formaty marketingowe, często stosowane w sposób nieprzemyślany. Książka ta pozwoli poznać obecnych i przyszłych klientów, dla których internet jest miejscem, w którym chcą, lubią i zamierzają funkcjonować w przyszłości.

Z publikacji Czytelnik dowie się m.in.:
· dlaczego Content is The King?
· czym jest marketing 3.0?
· dokąd zmierzają social media?
· dlaczego less is more?
· jak dbać o klienta w sieci?
· o jakich wymogach formalno-prawnych pamiętać?
· w jaki sposób skorzystać z fenomenu Big Data i automatyzować marketing?
· jak przeprowadzić skuteczną kampanię e-mail i mobile marketingową?
· jak budować przewagę konkurencyjną wykorzystując nowoczesne technologie?

Wśród autorów znaleźli się: Jarosław Królewski, Paweł Sala, Dominik Kaznowski, Monika Mikowska, Michał Dziekoński, Maciej Wiktorowski, Barbara Stawarz, Miłosz Baluś, Teresa Wierzbowska, Krzysztof Bełech, Grzegorz Błażewicz, Tomasz Surmacz, Leszek Łuczyn, Przemysław Tarczyński, Andrzej Ogonowski, Michał Kasperczyk, Łukasz Gładki, Wojciech Piwowarczyk, Magdalena Drabik, Jacek Jankowski, Jarosław Roszkowski, Andrzej Garapich, Anna Orzech, Joanna Świercz, Justyna Dziegieć, Bartłomiej Piechota, Anna Zarudzka, Adrian Kielich, Piotr Koźniewski, Marcin Nowak, Radosław Cięciwa, Paweł Zieliński, Marek Przystaś.

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Inni klienci sprawdzali również

37,33 zł 24,71 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

17,24 zł 18,02 zł - najniższa cena 24,99 zł - cena detaliczna

23,79 zł 23,79 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

35,99 zł 35,99 zł - najniższa cena 79,99 zł - cena detaliczna

31,04 zł 29,61 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

Co mówi pantera
 - Jérémie Moreau | mała okładka
-31 %

Co mówi pantera

Jérémie Moreau

6.5 / 10 (4 oceny)

48,23 zł 48,23 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

Nasze magiczne Encanto. Opowieść trzech sióstr. Disney
 - Anika Fajardo | mała okładka
-35 %

Nasze magiczne Encanto. Opowieść trzech sióstr. Disney

Anika Fajardo

6.8 / 10 (4 oceny)

32,71 zł 32,71 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

27,47 zł 27,47 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

32,42 zł 32,42 zł - najniższa cena 46,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

24,48 zł 24,48 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

36,41 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

27,36 zł 27,36 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

32,78 zł 32,78 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

57,93 zł 64,00 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

34,37 zł 34,37 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

49,53 zł 49,53 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

28,09 zł 23,41 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

33,81 zł 33,81 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem