Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - Paweł Tkaczyk | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-246-3624-2
EAN: 9788324636242
Liczba stron: 160
Wydawnictwo: Helion
Format: 140x210mm
Cena katalogowa: 39,00 zł

39,00 zł 30,83 zł

Oszczędzasz 8,17 zł
-21 %
Zamówienie wyślemy 2022-01-31
Dostawa za 0 zł
Dostawa od 0 zł!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

39,59 zł 31,42 zł

oszczędzasz: 8,17 zł
-20 %
Do koszyka
+
=

42,90 zł 33,33 zł

oszczędzasz: 9,57 zł
-22 %
Do koszyka
+
=

83,99 zł 59,83 zł

oszczędzasz: 24,16 zł
-28 %
Do koszyka

Opis

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!
Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

Inni klienci sprawdzali również

29,90 zł

21,53 zł

19,90 zł

29,90 zł

14,35 zł

Widzi mi się - Zadie Smith  | mała okładka
-28 %

Widzi mi się

Zadie Smith

6.5 / 10 (77 ocen)

49,90 zł

35,93 zł

Inne książki z tej kategorii

Pułapka. Dlaczego ekonomiczne myślenie blokuje innowacje i postęp? - Jacek Giedrojć | mała okładka
-34 %

Pułapka

Jacek Giedrojć

7.2 / 10 (6 ocen)

49,90 zł

32,93 zł

Tylko na znak.com.pl

54,99 zł

41,24 zł

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.