Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych - Paweł Tkaczyk | okładka
Helion

Grywalizacja. Jak zastosować mechanizmy gier w działaniach marketingowych Paweł Tkaczyk

Oprawa miękka
ISBN: 978-83-246-3624-2
EAN: 9788324636242
Liczba stron: 160
Wydawnictwo: Helion
Format: 140x210mm
Cena katalogowa: 39,00 zł

39,00 zł 23,99 zł

Oszczędzasz 15,01 zł
-38 %
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś! Punkty stacjonarne odbioru książek Znak

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

88,90 zł 53,93 zł

oszczędzasz: 34,97 zł
-39 %
Do koszyka
+
=

91,90 zł 55,73 zł

oszczędzasz: 36,17 zł
-39 %
Do koszyka
+
=

41,99 zł 26,98 zł

oszczędzasz: 15,01 zł
-35 %
Do koszyka
+
=

48,99 zł 33,98 zł

oszczędzasz: 15,01 zł
-30 %
Do koszyka
+
=

88,90 zł 53,93 zł

oszczędzasz: 34,97 zł
-39 %
Do koszyka

Opis

Przenieś swoje działania marketingowe na wyższy poziom (gry)!
Wyobraź sobie, że jedziesz samochodem. Wyobraź sobie, że Twoim zadaniem jest przejechanie z punktu A do punktu B i zużycie przy tym jak najmniejszej ilości paliwa. Wyobraź sobie, że do osiągnięcia tego celu motywuje Cię… Twój własny samochód. Myślisz, że takie rzeczy to tylko w grach komputerowych? I tak, i nie — zasady rodem z takich gier mają w swoich autach Ford i Honda. Korzystają z nich także m.in. Microsoft czy Starbucks. Grywalizacja to przyszłość marketingu, ale przyszłość, która zbliża się wielkimi krokami. "Harvard Business Review" uznał ją za jeden z wiodących trendów marketingowych drugiej dekady XXI wieku.

Teorię wykorzystania mechaniki gier do celów biznesowych świat marketingu powitał w roku 2009 dzięki badaniom prof. Byrona Reevesa z Uniwersytetu Stanforda i jego kolegi J. Leightona Reada, założycieli firmy badawczej Seriosity. W Polsce wyzwanie podjął Paweł Tkaczyk. Dzięki jego książce poznasz temat grywalizacji poziom po poziomie - od teorii gier, poprzez obowiązujące w nich zasady i towarzyszące im historie, aż po zastosowania powiązanych z nimi zjawisk, takich jak choćby social graph. Autor dostarczy Ci narzędzi, dzięki którym będziesz w stanie stworzyć swoją własną marketingową grę. Co więcej, skłonisz ludzi do tego, by zechcieli w nią grać!

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.