Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch


Piotr Kapusta

Dictionary of Marketing Advertising and Management German-English Wörterbuch für Marketing, Werbung und Management Deutsch-Englisch

Oprawa miękka
Liczba stron: 594
Wydawnictwo: Dr Lex
119,00 71,97

Chciałbyś, aby ta książka była dostępna w sprzedaży? Wpisz swój e-mail, powiadomimy Cię, jeśli będzie znów dostępna.

Powiadom mnie Powiadom mnie

 

Das Wörterbuch für Marketing, Werbung, Marketing und Management umfasst
25 000 Fachwörter und ihre Verbindungen, die aus den Bereichen Wirtschaft,
Ökonomie, Medien, Marketing, Public Relations und Werbung stammen.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...