PayPo odbierz kod 30 zł na zakupy
Menu

Zabawki Smart Games 8+

Informacje o sortowaniu:

sortowanie wg Popularności:
Produkty są sortowane według popularności na podstawie kilku czynników: liczby zakupów, ilości i wartości wystawionych ocen, zainteresowania użytkowników mierzonych dodaniem produktu do koszyka lub ulubionych.

sortowanie wg Cena - od najniższej:
Produkty są sortowane po aktualnej cenie sprzedaży, od najniższej do najwyższej.

sortowanie wg Cena - od najwyższej:
Produkty są sortowane po aktualnej cenie sprzedaży, od najwyższej do najniższej.

sortowanie wg Od najnowszych:
Produkty są sortowane według daty premiery. Na początku wyświetlane są najnowsze tytuły, które dopiero trafiły do sprzedaży lub będą dostępne w najbliższym czasie

sortowanie wg Od najstarszych:
Produkty są sortowane według daty premiery. Na początku wyświetlane są najstarsze tytuły.
Wybierz zadanie z książeczki zadań. Kwadraty należy ułożyć tak, aby dla każdego z nich znalazło się miejsce na planszy. Układ kwadratów poza centralnym obszarem nie jest ważny. Zamknij pokrywkę i sprawdź czy układ klocków odpowiada układowi z zadania.
Czy odnajdziesz zaginioną świątynię?   Użyj logiki i dedukcji, ale uważaj! Na tej wyspie tereny zmieniają swoje miejsce! Znajdź właściwe kombinacje ułożenia elementów i zlokalizuj starożytną świątynię. 80 zadań, które zabiorą cię na koniec świata... albo zepchną w przepaść!   Za co Twoje dziecko pokocha tę grę?:   nowa wariacja mechaniki znanej z Pingwiny Zabawa w Basenie, przyjazna tematyka zarówno dla dzieci jak i dorosłych, 80 zadań, które zagwarantują zabawę na długie godziny!   Zawartość pudełka:   plansza, 4 ruchome płytki, 1 płytka ze świątynią, książeczka z 80 zadaniami i ich rozwiązaniami.  
Czy potrafisz umieścić na planszy wszystkie elementy? "IQ Link" to kompaktowa gra logiczna, w której wykorzystując kreatywność nieszablonowe myślenie, zmierzysz się ze 120 zadaniami. Dzięki prostym zasadom i atrakcyjnej formie, zyskasz wiele godzin doskonałej i rozwijającej rozgrywki. Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Można w nią zagrać wszędzie! Proste zasady Uczy nieszablonowego podejścia do problemu W skład gry wchodzą: plansza do gry z plastikową przykrywką 12 kolorowych, różnokształtnych elementów układanki książeczka ze 120 zadaniami i ich rozwiązaniami
Witaj w ,,Gwiezdnej Ucieczce" - kosmicznej grze logicznej, w której Twoje dziecko poczuje się jak prawdziwy pilot gwiezdnego myśliwca! Tylko wykorzystując zdolności planowania i koncentracji, mały pilot zdoła wyprowadzić swój pojazd z deszczu meteorytów. Każde z 60 zadań wymusi inne, nieszablonowe, podejście do problemu a atrakcyjna tematyka gry zachęci dziecko do kolejnych partii. Kompaktowa zawartość i wydanie sprawią, że w świat kosmicznych zadań można się przenieść w dowolnym miejscu! Bądź czujny pilocie - los statku zależy tylko od Ciebie! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś!   Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? - Atrakcyjna tematyka kosmosu - Można w nią zagrać wszędzie - Trening Wyobraźni przestrzennej i koncentracji   Spis komponentów: - plansza do gry z przykrywką (doskonała na podróż!) - 1 statek - 7 elementów układanki z meteorytami - książeczka z 60 zadaniami i ich rozwiązaniami  
"Antywirus" to atrakcyjnie wydana gra logiczna. Celem gracza jest usunięcie czerwonego wirusa przez szczelinę w rogu planszy. 60 zadań o narastającym poziomie trudności, rozwinie u dziecka zdolność nieszablonowego myślenia i koncentrację. Czy zdołasz rozwiązać każde z wyzwań i pokonać wirusa? Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? -Oryginalna tematyka -Rozwija zdolność nieszablonowego myślenia -Atrakcyjne wykonanie Spis komponentów: -plansza -11 elementów układanki -książeczka z 60 zadaniami i rozwiązaniami  
SMART GAMES IQ FOCUS (PL) IUVI GAMES Poznaj "IQ Focus", grę logiczną ze znanej i lubianej serii IQ. W 120 całkiem nowych zadaniach, Ty i Twoje dziecko zyskacie możliwość naturalnego rozwoju swojej koncentracji. Przygotujcie planszę i spróbujcie umieścić na niej elementy we wskazany sposób. Uważajcie jednak! Liczy się tylko centralny, widoczny po zamknięciu pokrywki, obszar! To na nim musicie się skupić.  Dzięki takiej, całkiem nowej, formie wyzwań IQ, konieczne będzie nieszablonowe podejście i kreatywność! Czy podejmiecie próbę rozwikłania wszystkich zagadek? Dzięki kompaktowej formie gra doskonale sprawdzi się zarówno w domu jak i podczas podróży. Sprawdź sam! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś!   Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Proste zasady - wiele godzin zabawy Nowatorskie podejście do znanej formuły zabawy Doskonała do podróży Spis komponentów: poręczna plansza z przykrywką 10 kolorowych elementów układanki książeczka ze 120 zadaniami i rozwiązaniami
W "Magicznym Lesie", magnetycznej grze logicznej, jest wiele tajemniczych zakamarków, kryjących skarby! Posługując się wskazówkami zawartymi w zadaniach mali gracze będą próbować wyznaczyć ścieżki, aby dotrzeć do wskazanych przedmiotów. Pamiętajcie jednak - każda ścieżka musi dokądś prowadzić! Nie chcemy przecież, zgubić się w leśnej gęstwinie. Ta sympatyczna gra, dzięki atrakcyjnemu wykonaniu i prostym zasadom w naturalny sposób, poprzez zabawę, rozwinie u dziecka koncentrację i spostrzegawczość. Dzięki magnetycznym elementom, w grę można zagrać w dowolnym miejscu, a nawet w czasie podróży! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Ciekawy temat Doskonała do podróży Trening koncentracji i spostrzegawczości Spis komponentów: magnetyczna plansza z 48 zadaniami i rozwiązaniami 9 magnetycznych elementów drogi
Legendarna Atlantyda zaczyna tonąć! Czy zdołasz uciec, nim wszystko pochłonie morze? W "Ucieczce z Atlantydy", grze logicznej, gracz wcieli się w uciekiniera z legendarnego miasta. Posługując się elementami dostępnymi w grze, dziecko musi stworzyć ścieżkę prowadzącą do najwyższej wieży, gdzie czeka ratunek. By to osiągnąć konieczne będzie wykorzystanie sprytu, koncentracji i wyobraźni przestrzennej - cech niezbędnych u każdego poszukiwacza przygód. Ciekawy temat, dodatkowo angażuje młodego gracza i zachęci do rozwiązania wszystkich 60 dostępnych zadań. Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? -Wciągająca tematyka -Atrakcyjne wykonanie -Uczy nieszablonowego podejścia do problemu   Spis komponentów: -plansza -wysoka wieża -4 elementy ze schodami, tunelami i mostami -niebieska, przezroczysta przykrywka -książeczka z 60 zadaniami i rozwiązaniami  
Wykaż się sprytem i obroń swój zamek przed oddziałami nieprzyjaciela. Czy uda Ci się ułożyć mury warowne na planszy tak, aby ochronić niebieskich wojowników w zamku i zatrzymać czerwonych najeźdźców? WAROWNIA to fascynująca gra z 80 zadaniami o rosnącym poziomie trudności! 80 zadań Gra dla 1 gracza Wiek 8+
To wielopoziomowa gra logiczna. Różny poziom trudności zadań sprawia, że mogą je rozwiązywać zarówno dorośli, jak i dzieci. Elementy w tej grze przesuwamy płynnym falistym ruchem w czterech kierunkach po skosie. Celem gry jest usunięcie czerwonego wirusa
Czy potrafisz umieścić na planszy wszystkie elementy? "IQ Link" to kompaktowa gra logiczna, w której wykorzystując kreatywność nieszablonowe myślenie, zmierzysz się ze 120 zagadkami. Dzięki prostym zasadom i atrakcyjnej formie, zyskasz wiele godzin doskonałej i rozwijającej rozgrywki.   Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś!   Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Można w nią zagrać wszędzie! Proste zasady Uczy nieszablonowego podejścia do problemu   Spis komponentów: plansza plastikową przykrywką 12 kolorowych, różnokształtnych elementów układanki książeczka ze 120 zadaniami i rozwiązaniami   Opakowanie w wersji angielskiej, produkt zawiera instrukcję z zasadami gry w języku polskim.  
Wypełnij serce miłością. Unikalny upominek dedykowany tym, którzy mają szczególne miejsce w Twoim sercu! Wypełnij plansze w kształcie serca dwustronnymi elementami i zmierz się z 72 zadaniami o zróżnicowanym poziomie trudności. Ta praktyczna łamigłówka jest idealnym towarzyszem podróży. Miłość bywa złożona... a ta gra z pewnością doskonale to oddaje.
Przesuwaj płytki i zostań konstruktorem robotów! A niech to! W fabryce pomieszały się wszystkie części. Czy potrafisz prawidłowo złożyć roboty w całość? Przesuwaj płytki, by poskładać te inteligentne maszyny w całość. Gra logiczna dla jednego gracza, 48 zadań o różnych poziomach trudności. Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Mechanika przesuwania znana ze starszych tytułów. Idealna do podróży. Estetyczne wykonanie i przyjazna tematyka. Spis komponentów: 1 plansza z przezroczystym wieczkiem, 8 płytek (5 z graczami, 5 ze ścieżkami), książeczka z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami.
Smart Games Tower Stacks (ENG) IUVI Games. Zbuduj zamek aż do nieba! Dobra zabawa murowana! Zbuduj średniowieczny zamek aż do nieba, używając 9 elementów z kolorowymi wieżyczkami! Zacznij od najniższego poziomu, a potem umiejętnie rozplanuj pozostałe elementy, by rozwiązać 80 zadań o różnych poziomach trudności. Klasyczna łamigłówka dla królów i królowych w każdym wieku! Spis komponentów: 9 elementów zamku, książeczka z 80 zadaniami i rozwiązaniami. Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Tematyka, która przypadnie do gustu każdemu fanowi rycerzy i średniowiecza. Unikalna mechanika, która sprawdzi Twoje umiejętności widzenia przestrzennego! Trening koncentracji i logicznego myślenia.
Wyśrubowana gra logiczna!   Udowodnij, że masz wyśrubowane standardy, rozwiązując 80 różnorodnych zadań. Wkręć w całości 13 śrubek w przezroczystą kostkę, tak aby się wzajemnie nie blokowały. Zaskocz znajomych i rodzinę nową przestrzenną łamigłówką od SmartGames. Szybko wkręcisz się w dobrą zabawę z kostką Criss Cross.   Zawartość pudełka:   1 kostka, 4 krótkie czerwone śrubki, 4 średnie żółte śrubki, 5 długich niebieskich śrubek, książeczka z 80 zadaniami 3D i rozwiązaniami.  
Wyśrubowana gra logiczna! Udowodnij, że masz wyśrubowane standardy, rozwiązując 80 różnorodnych zadań. Wkręć w całości 13 śrubek w przezroczystą kostkę, tak aby się wzajemnie nie blokowały. Zaskocz znajomych i rodzinę nową przestrzenną łamigłówką od SmartGames. Szybko wkręcisz się w dobrą zabawę z kostką Criss Cross. Zawartość pudełka: 1 kostka, 4 krótkie czerwone śrubki, 4 średnie żółte śrubki, 5 długich niebieskich śrubek, książeczka z 80 zadaniami 3D i rozwiązaniami. Dlaczego ta gra Ci się spodoba? Wyjątkowa propozycja, która sprawdzi się jako trening wyobraźni przestrzennej. Nowy kształt elementów to zupełnie nowe wyzwanie 3D! Poręczna forma, która mieści się do plecaka.
Przesuwaj płytki i zostań konstruktorem robotów! A niech to! W fabryce pomieszały się wszystkie części. Czy potrafisz prawidłowo złożyć roboty w całość? Przesuwaj płytki, by poskładać te inteligentne maszyny w całość. Gra logiczna dla jednego gracza, 48 zadań o różnych poziomach trudności. Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Mechanika przesuwania znana ze starszych tytułów. Idealna do podróży. Estetyczne wykonanie i przyjazna tematyka. Spis komponentów: 1 plansza z przezroczystym wieczkiem, 8 płytek (5 z graczami, 5 ze ścieżkami), książeczka z 48 zadaniami i ich rozwiązaniami.
Mix wzorów, towar wysyłany losowo. Cena za sztukę. RÓWNIE MINI, A ZNACZNIE TRUDNIEJSZE! IQ Mini Hexpert to kieszonkowa łamigłówka, którą możesz wszędzie ze sobą zabrać. Twórz własne zadania, przesuwając blokery, i dopasuj wszystkie elementy na planszy. Zeskanuj kod QR, a znajdziesz dodatkowe zadania, podpowiedzi i rozwiązania. Zaproś rodzinę i przyjaciół do jeszcze lepszej zabawy w główkowanie! Dokąd zabierzesz swoje IQ Mini Hexpert? Spis komponentów: 1 czarna ramka piłki, 7 elementów układanki. Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? Mały format, który mieści się w kieszeni. Doskonała zabawa dla małych i dużych fanów serii SmartGames. Uczy niestandardowego podejścia do rozwiązywania problemów.
Tyle samo zabawy, co przy IQ Puzzler Pro, ale tym razem na heksagonalnej planszy!   Jeśli IQ Puzzler Pro to dla Ciebie pestka, sięgnij po IQ Six Pro, czyli układankę logiczną dla prawdziwych koneserów. Znajdziesz w niej 120 zadań, zarówno dwuwymiarowych, jak i trójwymiarowych, do układania na trzy różne sposoby. Wewnątrz pudełka znajduje się pole gry dla zadań dwuwymiarowych oraz oddzielne miejsce na zadania trójwymiarowe, natomiast jego spód to obszar dla dodatkowych zadań dwuwymiarowych. Wszystko to w poręcznym, trwałym opakowaniu, które doskonale sprawdzi się w czasie podróży.   JAK GRAĆ 1. Umieść elementy układanki na planszy zgodnie z ilustracją do wybranego zadania. 2. Zapełnij puste miejsca pozostałymi elementami układanki. 3. Jest tylko jedno prawidłowe rozwiązanie każdego zadania, które możesz sprawdzić na końcu książeczki.   Za co pokochacie tę grę? " Jest niewielkich rozmiarów, więc można w nią zagrać wszędzie. " Ma proste zasady, które gwarantują ogrom dobrej zabawy. " Uczy niestandardowego podejścia do rozwiązywania problemów.   Zawartość gry " 1 plansza z pokrywką " 12 kolorowych elementów układanki " książeczka ze 120 zadaniami i ich rozwiązaniami  
W "Magicznym Lesie", magnetycznej grze logicznej, jest wiele tajemniczychzakamarków, kryjących skarby! Posługując się wskazówkami zawartymi wzadaniach mali gracze będą próbować wyznaczyć ścieżki, aby dotrzeć dowskazanych przedmiotów. Pamiętajcie jednak - każda ścieżka musi dokądś prowadzić! Nie chcemy przecież, zgubić się w leśnej gęstwinie.  Ta sympatyczna gra, dzięki atrakcyjnemu wykonaniu i prostym zasadom w naturalny sposób, poprzez zabawę, rozwinie u dziecka koncentrację ispostrzegawczość. Dzięki magnetycznym elementom, w grę można zagrać w dowolnym miejscu, a nawet w czasiepodróży! Nauka przez zabawę, to wspólna cecha wszystkich Smartów! Poznaj je już dziś! Za co Twoje dziecko pokocha tę grę? o Ciekawytemat o Doskonałado podróży o Trening koncentracji ispostrzegawczości   Spis komponentów: o magnetyczna plansza z 48 zadaniami i rozwiązaniami o 9 magnetycznych elementówdrogi     Opakowanie w wersji angielskiej, produkt zawiera instrukcję z zasadami gry w języku polskim.
Smart Games Treasure Island IUVI Games. Czy odnajdziesz zaginioną świątynię? Użyj logiki i dedukcji, ale uważaj! Na tej wyspie tereny zmieniają swoje miejsce! Znajdź właściwe kombinacje ułożenia elementów i zlokalizuj starożytną świątynię. 80 zadań, które zabiorą cię na koniec świata... albo zepchną w przepaść! Za co Twoje dziecko pokocha Treasure Island?: nowa wariacja mechaniki znanej z Pingwiny Zabawa w Basenie, przyjazna tematyka zarówno dla dzieci jak i dorosłych, 80 zadań, które zagwarantują zabawę na długie godziny! Zawartość pudełka: 1 plansza, 4 ruchome płytki, 1 płytka ze świątynią, książeczka z 80 zadaniami i ich rozwiązaniami.

Te książki mogą Ci się spodobać

Nowość
Świat Wisławy Szymborskiej utrwalony w fotografiach Co jeszcze – prócz kota – zostaje w pustym mieszkaniu? Listy od młodzieńczych miłości. Modne ubrania z różnych epok. Zabawne prezenty od kolegów poetów. I liczne fotografie – ze zwierzętami na rękach, na zwalonym drzewie, na ulicy podczas spaceru z przyjaciółmi, z Filipowiczem na rybach… – choć przecież sama poetka miała do pozowania stosunek raczej niechętny. Joanna Gromek-Illg przygląda się życiu Szymborskiej przez pryzmat „powracających przedmiotów”. Otwiera kolejne szuflady w jej słynnej komodzie i wydobywa z nich rozmaite „drobne pamiątki”, odsłaniając przed nami fascynujące, znane i nieznane portrety poetki. Opracowanie graficzne: Michał Pawłowski
W ostatniej części uwielbianego cyklu J.K. Rowling mroczne sekrety z przeszłości Albusa Dumbledore’a naprowadzą Harry’ego, Hermionę i Rona na trop legendarnych Insygniów Śmierci. Dzielnych przyjaciół nieraz dopadnie zwątpienie, a jednak odwaga Gryffindoru wybuchnie jasnym płomieniem podczas heroicznej finałowej bitwy z Czarnym Panem i jego zwolennikami.   Edycja specjalna książki Harry Potter i Insygnia Śmierci dla najwierniejszych fanów domu, który ceni męstwo, odwagę i determinację, zawiera dodatkowe materiały i zachwycające ilustracje. Ich autorem jest laureat nagrody Kate Greenaway Medal, Levi Pinfold.   Noś barwy swojego domu z dumą!
Bestseller
Czerwcowy Miesięcznik ZNAK Nie jesteś swoją diagnozą „Zaczynasz 10 zadań naraz i nie kończysz żadnego? Rozpraszają cię dźwięki i zapachy? Podejmujesz decyzje bez zastanowienia? – najpewniej masz ADHD”. Diagnoza pomaga opracować proces leczenia, otrzymać refundowane recepty, ułatwia komunikację między specjalistami. Samym pacjentom często przynosi ulgę i poczucie, że istnieją ścieżki pomocy z tym, z czym się zmagają. Zdarza się jednak, że sprowadzamy do niej naszą osobowość: ma wyjaśniać wszystkie trudności, ogranicza sprawczość. Zamiast prowadzić ku zdrowieniu – oddziela nas od innych i świata. „Nasze choroby nie są ograniczone do naszej czaszki, ale powstają i są podtrzymywane przez nasze relacje i społeczności, w których funkcjonujemy” – pisze w książce Obcy dla samych siebie dziennikarka „New Yorkera” Rachel Aviv. Autorka, opisując przypadki pacjentów wymykających się diagnozie, opowiada się za złożonością i skomplikowaniem ludzkiej psychiki. Nie da się  jej sprowadzić do postawienia diagnozy, bo najwięcej o człowieku mówi po prostu jego własna historia. Skąd wziął się gwałtowny wzrost liczby osób w spektrum autyzmu i z ADHD? Jak social media robią z nas pacjentów? Czy diagnoza uchroni dziecko przed cierpieniem? Odpowiadają: psychoterapeutka Cveta Dimitrova, neurolożka Suzanne O'Sullivan oraz pisarka Natalia Fiedorczuk Ponadto w numerze: Trump 2.0, czyli Ojciec chrzestny w Białym Domu Anna Bikont: Mama nigdy mi nie powiedziała, że jestem Żydówką Stereotypy czy początek zmian? Jak kino pokazuje seksworking Agnieszka Szydłowska: Jestem mistrzynią prokrastynacji, ale jako szefowa Trójki musiałam sobie z tym poradzić Michał Choiński: Głosy spoza amerykańskiej historii Romowie w Bośni i Hercegowinie, czyli kolejny odcinek reporterskiego cyklu Anny Alboth Krzyżówka dla mądrali Felietony Małgorzaty Rejmer, Elizy Mórawskiej-Kmity, Janusza Poniewierskiego Filmowe polecajki Diany Dąbrowskiej
Bestseller
Witajcie w cyfrowym więzieniu Dobrowolnie oddajemy im część siebie przy każdym kliknięciu przycisku „zaloguj”. A one same siebie stawiają się na piedestale, czym nadają sobie niemal boski charakter. Sylwia Czubkowska odkrywa, jak mocno big techy manipulują politykami i opiniotwórcami, a także jak podporządkowują sobie prawo tak, by działało na ich korzyść. Po co prezes Google’a spotyka się z premierem Polski? Jak Microsoft i Amazon przejmują polskie szkoły? Dlaczego nie mamy szans w starciu z Facebookiem?   Sylwia Czubkowska odsłania skrupulatnie zaplanowane strategie podbicia rynków przez wielkie firmy technologiczne. Ceniona autorka bestsellera Chińczycy trzymają nas mocno i ekspertka w dziedzinie nowych technologii pokonała setki kilometrów, aby zobaczyć, na czym polega zawłaszczanie świata przez big techy. W tej przełomowej książce ujawnia wzorzec, dzięki któremu wielkie korporacje coraz bardziej się wzbogacają i powiększają swoją władzę – a my, jako jednostki, stajemy się coraz bardziej bezbronni.
Nowość
KOREAŃSKI BESTSELLER PONAD MILION SPRZEDANYCH EGZEMPLARZY Na jednej z mało uczęszczanych uliczek Seulu można natknąć się na niepozorny sklep całodobowy. Taki, do którego wpada się tylko na chwilę, by wziąć na wynos kimbap i buteleczkę soju. Pewnego dnia właścicielka, pani Yeom, odzyskuje cenną zgubę dzięki pomocy pewnego bezdomnego mężczyzny. Poruszona jego losem postanawia zatrudnić go w sklepie. Wielki jak niedźwiedź Dokko z początku nie wzbudza zaufania. Nie wiadomo skąd się wziął, cierpi na amnezję, ma problemy z mówieniem. Ale to jego obecność sprawia, że w życiu pracowników i klientów sklepu zaczynają dziać się niezwykłe rzeczy… Młoda dziewczyna zyskuje odwagę, by zrobić krok dalej. Zapracowany ojciec przestaje topić smutki w alkoholu. Zagubiona matka odnajduje nić porozumienia z synem. Bo czasem jedna iskra dobra wystarczy, aby odmienić życie wielu osób. Urzekająca i ciepła historia, która udowadnia, że choć nie wszystkie błędy można naprawić, to każdy z nas zasługuje na drugą szansę. „Ta nietuzinkowa opowieść pokazuje, że nawet w zwykłej prozie życia możemy odnaleźć prawdziwą magię, która odmieni nas na zawsze (i na lepsze!). Nietuzinkowy sklep całodobowy jest dokładnie tym, czego szukam w książkach: podnosi na duchu, wzrusza i zmusza do refleksji”. Agnieszka Klessa-Shin Pyra w Korei Kim Ho-Yeon to wielokrotnie nagradzany, wszechstronny pisarz i scenarzysta. Wierzy, że literatura jest najlepszym źródłem pomagającym rozwijać wyobraźnię, a  kluczowym elementem angażującym czytelników jest dobre nakreślenie bohaterów. Przełom w jego karierze przyniosła powieść Nietuzinkowy sklep całodobowy. Ponad 1.5 miliona sprzedanych egzemplarzy w samej Korei Południowej dało książce status wielkiego bestsellera, a prawa do jej tłumaczenia zostały dotychczas kupione w  23 krajach.
Nowość
Jak odczytać własną drogę w życiu? Czym się kierować wśród mnogości sprzecznych propozycji? Jak dopomóc swojej wierze, która słabnie? Co robić, kiedy Bóg milczy? To tylko przykłady pytań, z którymi mierzy się kard. Grzegorz Ryś. Zadajemy je sobie wszyscy, próbując żyć świadomie jako chrześcijanie, ale też zwyczajnie poszukując sposobu na szczęśliwe, sensowne życie. Kardynał Ryś nie poucza, ale dzieli się własnym doświadczeniem i świadectwem wiary. A przed nikim nie odsłania się tak bardzo jak przed ludźmi młodymi. To właśnie im opowiada o swoim powołaniu, domu rodzinnym, momentach przełomu, ludziach, którzy byli dla niego ważni, a nawet… o piłce nożnej. To nie jest książka pisana zza biurka ani z ambony; to książka zrodzona z niezwykłego spotkania.
Bestseller
Pesto siciliano, wino marsala, obłędna pasta pistacjowa z Bronte. Dojrzewające w pełnym słońcu soczyste cytryny. Piaszczyste plaże oblewane granatową wodą, a nad nimi majestatyczna Etna. Ceramika z Caltagirone i widniejące wszędzie trinacrie. Czy jest coś bardziej symbolicznego dla Palermo? Owszem! Hotel The Palms to ikona Palermo, przez którą można opowiedzieć o złożonej historii miasta, ale i o przemianach Sycylii. Jego pokoje stały się świadkami wydarzeń, które ukształtowały Palermo XX wieku: od samobójstw po intrygi polityczne i tajne spotkania mafii. Gościli tu Arthur Miller, Sophia Loren i Maria Callas. Tu Richard Wagner pozował do portretu Augustowi Renoirowi. Korytarze rozświetlał blask największych sław, zaś cieniem na obrazie hotelu kłady się mroczne postacie, jak krwawi mafiosi czy okultysta i założyciel sekty. Trzymasz w ręku fascynującą opowieść o literaturze, sztuce, historii i polityce, w której główne role zostały obsadzone bohaterami pięknymi, ale i mrocznymi. A najważniejsza jest scena, na której dzieje się ten porywający spektakl. Dasz się namówić na wyprawę do Palermo?
Bestseller
– O czym jest ta książka? – Najkrócej rzecz ujmując: o nieuchronnym końcu analogowej Polski. Kraju pełnego pozostałości po PRL-u, wszystkich tych starych dworców, barów, restauracji, bibliotek i ośrodków, które w pewnym momencie zaczęły znikać z krajobrazu, co na początku było niemal niezauważalne, ale w pewnym momencie nabrało takiego tempa, że to, co niegdyś powszechne, stało się unikatem. Stąd też między innymi tytuł książki. – To znaczy? – Przez lata, szukając miejsc do sfotografowania, zwracałem uwagę na to, czy w opisie budynku przewija się określenie „jak za Gierka”. To był dla mnie znak, że warto tam pojechać: „Wystrój jak za Gierka”, „Standard pokoi jak za Gierka”, „Lampy, krzesła jak za Gierka”. Gierek był wszędzie. Teraz ten slogan niemal zniknął z opisów. Era peerelowskiego krajobrazu dobiega końca. Dokonuje się długo odwlekany koniec pewnej epoki. Marcin Wojdak – fotograf i debiutujący (po raz drugi!) pisarz. Twórca instagramowego profilu Cosmoderna o lekkim zabarwieniu architektonicznym. Publikuje na nim teksty inspirowane zdjęciami ostatnich materialnych pozostałości po minionej epoce. Od lat podróżuje po Polsce i krajach byłego ZSRR, poszukując miejsc zanurzonych w socjalistycznej formalinie. Mimo upływu trzech lat od napisania swojego ostatniego biogramu wciąż nie umie pisać o sobie w trzeciej osobie, za to bardzo lubi psy. I morze! Marcin Wojdak dokonuje niemożliwego – pakuje nas do kapsuły czasu i zabiera w podróż na ląd bynajmniej nie odległy, choć mityczny: do wnętrz zapomnianych PRL-owskich hoteli, barów, ośrodków wypoczynkowych, dworców, urzędów czy przedsiębiorstw. Polska epoki Gierka w takim wydaniu okazuje się Atlantydą pełną skarbów architektury i designu, które pod spojrzeniem autora nabierają barw i odzyskują blask. A że ta fotograficzno‑literacka wyprawa jest zarazem pożegnaniem z niektórymi przedstawicielami tamtego świata, skazanymi na rozpad i zapomnienie, wkrada się też w nią szczypta nostalgii. Beata Chomątowska pisarka, dziennikarka, antropolożka Goodbye Gierek to zamknięty w twardej okładce postmodernistyczny odlot pełen pięknych zdjęć. Kolega Marcin niby opowiada o odchodzącej w szybkim tempie postpeerelowskiej Polsce: o jej architekturze, o sentymentalnym klimacie i popkulturze, a tak naprawdę cały czas gra z nami w ironiczne skojarzenia i skłania do refleksji nad współczesnością. Jest zabawnie, jest ciekawie i zaskakująco. Bardzo dobre pożegnanie. Piotr Kędzierski dziennikarz radiowy i telewizyjny  
Wysyłka przed premierą!
Niemożliwe? Nie znam takiego słowa. Nic nie jest niemożliwe dla moich Polaków! Napoleon Bonaparte Dał nam przykład Bonaparte, jak zwyciężać mamy! Mazurek Dąbrowskiego, pieśń z 1797 r., od 26 lutego 1927 r. oficjalny hymn państwowy Rzeczypospolitej Polskiej 220 lat temu zwyciężył pod Austerlitz. 210 lat temu przegrał pod Waterloo. Pierwsza z tych bitew uczyniła go Bogiem Wojny. Druga odebrała mu władzę, lecz unieśmiertelniła jego legendę. Najwierniejsi z wiernych – Polacy, stali u jego boku w chwilach triumfów i klęsk. Do końca lojalni wobec człowieka, który obiecywał im odzyskanie ojczyzny. Wsłuchajmy się w głos tych, którzy stali z Napoleonem ramię w ramię. Prawdziwych żołnierzy Napoleona i prawdziwych Polaków. Po ponad dwustu latach oddajmy im głos. Piotr Korczyński sięga po relacje i wspomnienia wiarusów i po raz pierwszy w takiej formie opowiada niezwykłą historię wojen napoleońskich widzianą z siodeł szwoleżerów z orłem na czakach.
Wysyłka przed premierą!
KAŻDY NIESIE SWOJĄ PRAWDĘ NA OSTRZU MIECZA Crucesignati – oznaczeni krzyżem – to średniowieczne określenie uczestników wojen pokutnych, starsze niż idea krucjat. Każdy mógł zapewnić sobie duchowe zbawienie, walcząc z wrogami Chrystusa i Kościoła rzymskiego, wystarczyło, że wziął do ręki broń i ruszył do Ziemi Świętej. Dan Jones wsłuchuje się w zgiełk tamtych bitew i oddaje głos wszystkim stronom konfliktu. Zrywa z eurocentryczną narracją i rozszerza pole widzenia – pokazuje krucjaty nie tylko jako starcie chrześcijan z muzułmanami na Bliskim Wschodzie, ale także jako serię wojen, które toczyły się w Hiszpanii i Afryce Północnej, nad Bałtykiem i na Bałkanach. W jego ujęciu to także mechanizm ekspansji, wykorzystywany przez władzę i ideologię. Opowiada o mnichach i najemnikach, królowych i kalifach, kupcach, prorokach i pielgrzymach. Ich świat nie jest czarno-biały – nieustannie przeplatają się w nim wiara i ambicja, chciwość i nadzieja, brutalność i transcendencja. Krzyżowcy to opowieść o wojnie, ale jeszcze bardziej o tym, kto i jak ją pamięta.