PayPo odbierz kod 30 zł na zakupy
Menu

FORMY PŁATNOŚCI

Płatność online

 

Jest to płatność z wykorzystaniem karty płatniczej, przelewu online, lub systemu płatności mobilnych BLIK. Ta forma płatności realizowana jest przez zewnętrznego operatora płatności.

Przelew na rachunek Sprzedawcy (przedpłata)

 

Rachunek i dane do przelewu Klient otrzymuje na podany adres e-mail – w przypadku braku wpłaty w terminie 7 dni Zamówienie zostaje anulowane.

Płatność przy odbiorze gotówką

 

Z tytułu płatności przy odbiorze zostanie pobrana dodatkowa opłata, której wysokość jest podawana w trakcie składania Zamówienia. Ta opcja płatności nie jest dostępna przy Zamówieniach, których łączna wartość wynosi 500 zł lub więcej.

Odroczone płatności

 

Płatności odroczone pozwalają Ci kupić już dziś, a zapłacić dopiero po odebraniu zamówienia i sprawdzeniu czy produkt Ci odpowiada. 
Za zakupy możesz zapłacić do 30 dni od daty zakupu. Płatności odroczone to usługa, która pozwala na dokonywanie zakupów bez konieczności zamrażania środków na koncie.

Informacje dodatkowe

  • Wyboru formy płatności i formy dostawy Klient dokonuje w trakcie składania Zamówienia.
  • Informacja o metodach i kosztach dostawy dotycząca konkretnego Zamówienia dostępna jest w trakcie jego składania.
  • Przy odbiorze przesyłki z Towarem, Klient powinien sprawdzić przesyłkę, a w szczególności jej opakowanie. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki lub samego opakowania, Klient może odmówić odbioru przesyłki i powinien zwrócić się do jej dostawcy o sporządzenie protokołu szkody.
  • Sprzedawca do każdego zrealizowanego Zamówienia wystawia na dane podane przez Klienta w Zamówieniu fakturę w formie elektronicznej i doręcza ją na podany przez Klienta adres e-mail.
  • Klient nabywający Towary w ramach prowadzonej przez siebie działalności gospodarczej (potocznie „kupujący na fakturę”) powinien w trakcie składania Zamówienia w zakładce „dane do faktury” podać swoją firmę, jej adres oraz numer identyfikacji do celów podatkowych (NIP).
  • Sprzedawca może odmówić wystawienia faktury lub jej korekty w razie braku lub błędnego podania numeru NIP Klienta.