Książka stanowi przegląd wiedzy o konkurencyjności regionalnej. Autorzy omawiają istotę konkurencyjności i jej miejsce w teorii ekonomii, z uwzględnieniem kwestii historycznych i podłoża ekonomicznego, definicji, jej wskaźników i źródeł regionalnych przewag konkurencyjnych.
W publikacji zawarto refleksje nad zależnościami między konkurencyjnością regionalną a innymi ważnymi elementami, np. związki między konkurencyjnością regionów a klastrami. Autorzy dokonali analizy konkretnych studiów przypadków, gdzie przedstawiono np. znaczenie transportu w podnoszeniu konkurencyjności lokalnej na przykładzie Poznania czy wsparcie instytucjonalne regionów na przykładzie rozwiązań francuskich, czy rolę turystyki w kształtowaniu konkurencyjności regionalnej.
Publikacja jest przeznaczona dla studentów kierunków: ekonomia, międzynarodowe stosunki gospodarcze, administracja, europeistyka, zarządzanie i marketing, doktorantów i wykładowców oraz pracowników administracji publicznej zajmujących się kwestiami rozwoju regionalnego i konkurencyjności regionów.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Konkurencyjność regionalna Koncepcje strategie przykłady
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-011-6951-0 |
EAN: 9788301169510 |
Liczba stron: 310 |
Format: 16.5x24.0cm |
Cena detaliczna: 74,00 zł |
66,32 zł
66,32 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
74,00 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem