Marka na cztery sposoby - Jacek Pogorzelski | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-264-9363-8
EAN: 9788326493638
Liczba stron: 248
Format: 16.5x24.0cm
Cena detaliczna: 59,00 zł

59,00 zł

Produkt niedostępny

59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników.
Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:
• opartą na percepcji odbiorcy,
• opartą na reakcji emocjonalnej,
• opartą na więzi społecznej,
• opartą na idei kulturowej.
Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.

Inni klienci sprawdzali również

Fundamenty dobrego społeczeństwa. Wartości - Małgorzata Bogunia-Borowska (red.) | mała okładka
-55 %

Fundamenty dobrego społeczeństwa. Wartości

Małgorzata Bogunia-Borowska (red.)

20,21 zł 20,21 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Trociny - Krzysztof  Varga | mała okładka
-38 %

Trociny

Krzysztof Varga

7.1 / 10 (1172 ocen)

24,93 zł 22,90 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

24,08 zł 24,08 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

Pani Stefa - Magdalena Kicińska | mała okładka
-31 %

Pani Stefa

Magdalena Kicińska

7.1 / 10 (370 ocen)

27,53 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Światło w środku nocy - Jojo Moyes | mała okładka
-32 %

Światło w środku nocy

Jojo Moyes

7.7 / 10 (1538 ocen)

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

DyrdyMarki -  | mała okładka
-43 %

DyrdyMarki

Marek Niedźwiecki

6.3 / 10 (950 ocen)

22,74 zł 24,28 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Głośnik w głowie O leczeniu psychiatrycznym w Polsce - Aneta Pawłowska-Krać | mała okładka
-42 %

Głośnik w głowie O leczeniu psychiatrycznym w Polsce

Aneta Pawłowska-Krać

7.2 / 10 (1431 ocen)

23,17 zł 23,17 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Pianista (wyd 2023) - Szpilman Władysław | mała okładka
-32 %

Pianista (wyd 2023)

Władysław Szpilman

8.0 / 10 (4336 ocen)

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

20,39 zł 20,39 zł - najniższa cena 29,99 zł - cena detaliczna

33,99 zł 43,40 zł (-21%) - najniższa cena 59,90 zł (-43%) - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta - Gorączka Anna | mała okładka

Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Gorączka Anna

7.3 / 10 (3 oceny)

54,74 zł 57,93 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

44,62 zł 54,90 zł (-18%) - najniższa cena 54,90 zł (-18%) - cena detaliczna

Branding Krótkie Wprowadzenie 29 - Robert Jones | mała okładka
-20 %

Branding Krótkie Wprowadzenie 29

Robert Jones

7.1 / 10 (8 ocen)

27,91 zł 27,09 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

38,88 zł 41,14 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem