MarkEthic Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną - Mariusz Ryciak | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-012-2236-9
EAN: 9788301222369
Liczba stron: 156
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 49,00 zł

38,88 zł

41,14 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

49,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-29
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

43,78 zł

46,04 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

58,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

MARKETHIC, czyli Marketing i Ethical...
Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często działania te były nieetyczne. Konsumenci są jednak coraz bardziej świadomi, a dodatkowo coraz więcej badań pokazuje, jak ogromnego znaczenia nabierają wartości i etyka w marketingu.W tej wyjątkowej i bardzo odważnej książce Autor dekoduje marketing ujawniając triki, jakie stosują marketerzy.
Na przykładzie kilku branż pokazuje, jak obecnie funkcjonuje marketing: jakie sztuczki stosują marketerzy, co tuszują, co jest normą marketingu i z czego konsument nie zdaje sobie sprawy. Stara się jednak również udowodnić, że istnieje inna droga. Taka, która jest przez konsumentów pożądana – droga oparta na uczciwości, lojalności, prawdzie i wartościach.

Książka o etyce marketingu jest potrzebna i obowiązkowa do przeczytania. Marketerzy oraz cała branża usług marketingowych dysponują bowiem wyjątkowo silnymi narzędziami wywierania wpływu na konsumentów. A marketing nie oszukuje ludzi. Oszukują ludzie, wykorzystując narzędzia marketingu. Warto przeczytać tę mądrą książkę. dr inż. Jacek Kotarbiński autor książek o marketingu, m.in. „Marka 5.0” oraz „50 praw marketingu Kotarbińskiego”
Lektura, która motywuje do rachunku Biznesowego Sumienia. Systematyzuje szeroko pojmowaną wiedzę marketingową, a na konkretnych przykładach prezentuje umiejętne, acz nie do końca etyczne wykorzystanie narzędzi promocyjnych. Książka wiarygodnie buduje przekonanie o wyższości etyki nad krótkowzroczną chęcią zysku. Polecam. Dominik Doliński, OSHEE WORLD - owner Prawda kole w oczy.
Prawda Mariusza jest nie tylko merytoryczna, ale troszczy się o świat. O świat, w którym żyjemy, świat naszych dzieci, wnuków, prawnuków… Marketing Mariusza Ryciaka to marketing wobec najbliższych. Namawia, żeby tak myśleć o kliencie. Tomasz Rurarz, Marketing & Business Development Officer, Board Member, North Food Długo czekałem na przebudzenie moralne, a może nawet oświecenie, w środowisku marketerów w Polsce. I oto pojawił się posłaniec dobrej wiadomości - Mariusz Ryciak – z samego serca tego zepsutego świata, w którym za sztukę uważa się okłamywanie konsumenta. Sztuka to opłacalna – jak pokazuje dobitnie Ryciak – i pełna trików, które można stosować bez końca z korzyścią dla portfela własnego i akcjonariuszy. dr hab. Bolesław Rok, prof. ALK, etyk biznesu To wyjątkowa książka, w której Autor bezlitośnie rozprawia się z konsumpcjonizmem, fake newsami, patomarketingiem politycznym i udawanym CSR-em. Marcin Gaworski 180heartbeats, ADMen 10 lecia

Inni klienci sprawdzali również

Anioł do wynajęcia - Magdalena Kordel | mała okładka
-55 %

Anioł do wynajęcia

Magdalena Kordel

7.6 / 10 (1564 ocen)

15,71 zł 15,71 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

Jaremianka. Biografia - Agnieszka Dauksza | mała okładka
-55 %

Jaremianka. Biografia

Agnieszka Dauksza

7.6 / 10 (224 ocen)

22,46 zł 22,46 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Wino z Malwiną - Magdalena Kordel | mała okładka
-55 %

Wino z Malwiną

Magdalena Kordel

7.3 / 10 (796 ocen)

16,99 zł 16,99 zł - najniższa cena 37,90 zł - cena detaliczna

Policjanci. W boju - Katarzyna Puzyńska | mała okładka
-40 %

Policjanci. W boju

Katarzyna Puzyńska

7.0 / 10 (312 ocen)

23,87 zł 24,79 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Szpetnicy - Maciej Kapuściński | mała okładka
-31 %

Szpetnicy

Maciej Kapuściński

26,15 zł 21,79 zł - najniższa cena 37,99 zł - cena detaliczna

Bestia z Buchenwaldu
 - Max Czornyj | mała okładka
-43 %

Bestia z Buchenwaldu

Max Czornyj

7.6 / 10 (1506 ocen)

24,45 zł 25,61 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

Mów do mnie
 - Michalina Kowolik | mała okładka
-31 %

Mów do mnie

Michalina Kowolik

7.4 / 10 (84 ocen)

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

40,71 zł 40,71 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Mrok pod powiekami - Katarzyna Kuśmierczyk | mała okładka
-24 %

Mrok pod powiekami

Katarzyna Kuśmierczyk

10.0 / 10 (4 oceny)

25,28 zł 25,28 zł - najniższa cena 33,30 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta - Gorączka Anna | mała okładka

Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Gorączka Anna

7.3 / 10 (3 oceny)

54,74 zł 57,93 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

44,62 zł 54,90 zł (-18%) - najniższa cena 54,90 zł (-18%) - cena detaliczna

Branding Krótkie Wprowadzenie 29 - Robert Jones | mała okładka
-20 %

Branding Krótkie Wprowadzenie 29

Robert Jones

7.1 / 10 (8 ocen)

27,91 zł 27,09 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem