Doskonałe Public Relations Teorie, kontrowersje, debaty - Jacek Barlik | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
ISBN: 978-83-817-5161-2
EAN: 9788381751612
Liczba stron: 300
Format: 16.5x23.5cm
Cena detaliczna: 54,90 zł

54,90 zł

Produkt niedostępny

54,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Monografia omawia popularną i niezwykle wpływową w dziedzinie PR teorię doskonałego public relations Jamesa Gruniga. Autor stawia sobie trzy główne cele: eksploracyjne – służące poznaniu, opisowi i zrozumieniu zjawisk zachodzących w teorii public relations eksplikacyjne – a więc wyjaśniające główne wątki w debatach wokół teorii doskonałego public relations oraz prognostyczne – czyli stanowiące próbę odpowiedzi na pytanie o przyszłe kierunki rozwoju teorii doskonałego public relations. Choć autor szczegółowo opisuje i analizuje teorię doskonałego public relations, to książka odnosi się do public relations w szerszym ujęciu, ponieważ dr Jacek Barlik omawia także najważniejsze wyzwania, najbardziej istotne problemy i najciekawsze kontrowersje oraz debaty wokół i w samej dyscyplinie public relations. Pierwsza część książki opisuje paradygmat dyscypliny, porządkując wiele jej aspektów, w tym interdyscyplinarność i specyfikę public relations, a ponadto przystępnie i przejrzyście wskazuje na zawiłości i spory wokół PR. Kolejne rozdziały w syntetyczny sposób prezentują historię tworzenia się dyscypliny public relations oraz krytykę dotyczącą jej istoty, metodologii i przydatności. Dużo miejsca w książce zajmuje prezentacja krytycznego podejścia w PR do teorii Jamesa Gruniga. W końcowej części książki autor przedstawia swoje rozważania o ewolucji teorii doskonałego public relations, formułując postulaty, które muszą być spełnione, aby jej zasięg nie ograniczał się do branży public relations, lecz rozszerzył się na inne obszary zarządzania – na poziomie praktycznego działania, szkolnictwa wyższego i prowadzonych badań naukowych. Dzięki doświadczeniu autora jako menedżera, konsultanta i doradcy w dziedzinie public relations oraz wykładowcy akademickiego książka przedstawia szerokie spektrum praktycznego i teoretycznego spojrzenia na PR w jego współczesnym wydaniu. Z książki skorzystają zarówno specjaliści z branży PR, jak i studenci tej dziedziny oraz eksperci z zakresu komunikacji społecznej. *** Jacek Barlik - praktyk i badacz public relations, konsultant polskich i międzynarodowych firm, instytucji i organizacji, pracownik Wydziału Dziennikarstwa, Informacji i Bibliologii UW (od 2014 r.). Doktor nauk humanistycznych, stypendysta Fulbrighta (University of Maryland at College Park, u prof. Jamesa Gruniga, 1994–1995), jedyny polski członek Public Relations Society of America (od 1999 r.). Uczestnik m.in. kongresu ICA w Bostonie (2011) i konferencji BledCom (2018, 2019). Współzałożyciel Polskiego Stowarzyszenia Public Relations (1994), członek Rady Etyki Public Relations (2008–2010). Publikacje m.in. w: „Corporate Communications: An International Journal”, „Studiach Medioznawczych”, „Zeszytach Prasoznawczych”, „Central European Journal of Communication”, rozdziały w publikacjach pod red. J. Olędzkiego i R. Ławniczaka (w języku polskim i angielskim), autor książki Sztuka sprzedawania (Warszawa 1994).

Inni klienci sprawdzali również

9788387498689

18,68 zł 20,29 zł - najniższa cena 22,70 zł - cena detaliczna

9788324059539

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788328098985

28,45 zł 28,45 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788396549310

Pako. Gangsta Paradise. Tom 3 - Agnieszka Lingas-Łoniewska | mała okładka
-31 %

Pako. Gangsta Paradise. Tom 3

Agnieszka Lingas-Łoniewska

30,98 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

9788381398404

Miłość mindfulness - Craig Lambert, Debbie Lambert | mała okładka
-31 %

Miłość mindfulness

Craig Lambert, Debbie Lambert

8.1 / 10 (26 ocen)

27,53 zł 28,87 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324098316

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788324092789

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

9788381813532

19,89 zł 19,89 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

9788324099634

Nowość

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788383522272

Nowość

35,88 zł 32,22 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301213763

Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta - Gorączka Anna | mała okładka

Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Gorączka Anna

7.3 / 10 (3 oceny)

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

9788381428200

Branding Krótkie Wprowadzenie 29 - Robert Jones | mała okładka
-22 %

Branding Krótkie Wprowadzenie 29

Robert Jones

7.1 / 10 (8 ocen)

27,09 zł 25,81 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

9788377305836

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

9788301222369

41,14 zł 41,14 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem