Branding Krótkie Wprowadzenie 29 - Robert Jones | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-814-2820-0
EAN: 9788381428200
Liczba stron: 156
Cena detaliczna: 34,90 zł

27,09 zł

27,09 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

34,90 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-06-14
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

71,88 zł

76,08 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

104,89 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

> KRÓTKIE WPROWADZENIE
- książki, które zmieniają sposób myślenia!

Branding to potężna, komercyjna i kulturowa siła, która sprawia, że największe marki są rozpoznawalne dla milionów ludzi na całym świecie. Autor publikacji pokazuje, jak działa branding i w jaki sposób wpływa na społeczeństwo. Zastanawia się również nad przyszłością marek.
*
Interdyscyplinarna seria KRÓTKIE WPROWADZENIE piórem uznanych ekspertów skupionych wokół Uniwersytetu Oksfordzkiego przybliża aktualną wiedzę na temat współczesnego świata i pomaga go zrozumieć. W atrakcyjny sposób prezentuje najważniejsze zagadnienia XXI w. – od kultury, religii, historii przez nauki przyrodnicze po technikę. To publikacje popularnonaukowe, które w formule przystępnej, dalekiej od akademickiego wykładu, prezentują wybrane kwestie.
Książki idealne zarówno jako wprowadzenie do nowych tematów, jak i uzupełnienie wiedzy o tym, co nas pasjonuje. Najnowsze fakty, analizy ekspertów, błyskotliwe interpretacje.
Opiekę merytoryczną nad polską edycją serii sprawują naukowcy z Uniwersytetu Łódzkiego: prof. Krystyna Kujawińska Courtney, prof. Ewa Gajewska, prof. Aneta Pawłowska, prof. Jerzy Gajdka, prof. Piotr Stalmaszczyk.

Inni klienci sprawdzali również

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Doktor Jekyll i Pan Hyde - Stevenson Robert Louis | mała okładka
-20 %

Doktor Jekyll i Pan Hyde

Stevenson Robert Louis

6.7 / 10 (10 ocen)

12,66 zł 12,66 zł - najniższa cena 15,90 zł - cena detaliczna

14,82 zł 14,82 zł - najniższa cena 26,00 zł - cena detaliczna

Frankenstein - Mary Shelley | mała okładka
-31 %

Frankenstein

Mary Shelley

34,44 zł 34,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Nieznajomy z samolotu. Seria Bracia Miles. Tom 1
 - T. L. Swan | mała okładka
-41 %

Nieznajomy z samolotu. Seria Bracia Miles. Tom 1

T. L. Swan

7.2 / 10 (2103 ocen)

26,38 zł 22,64 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Obsydian - Jennifer L.  Armentrout | mała okładka
-40 %

Obsydian

Jennifer L. Armentrout

29,77 zł 29,77 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Elżbieta i Małgorzata Prywatny świat sióstr Windsor - Andrew Morton | mała okładka
-44 %

Elżbieta i Małgorzata Prywatny świat sióstr Windsor

Andrew Morton

7.5 / 10 (152 ocen)

27,86 zł 27,86 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Icebreaker - A.L. Graziadei | mała okładka
-38 %

Icebreaker

A.L. Graziadei

27,69 zł 27,69 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Greckie wakacje
 - Klaudia Paź | mała okładka
-31 %

Greckie wakacje

Klaudia Paź

7.6 / 10 (36 ocen)

34,44 zł 34,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta - Gorączka Anna | mała okładka

Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Gorączka Anna

7.3 / 10 (3 oceny)

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

41,14 zł 41,14 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Efekt IKEA

opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem 2022-04-11
Faktycznie, jak wskazuje tytuł, jest krótko i na temat. Gdybym chciała zacytować wszystkie trafne spostrzeżenia, to musiałabym przepisać pół tej i tak już krótkiej książeczki. Na około 130 stronach samego tekstu zawarto mnóstwo pożytecznych informacji w zasadzie dla każdego. Nie trzeba mieć dyplomu z zarządzania ani szczególnych zainteresowań w tym kierunku, bo w końcu wszyscy jesteśmy konsumentami i mamy swoje ulubione marki.

O większości przeczytanych rzeczy mniej lub bardziej zdawałam sobie sprawę. Codziennie dokonujemy setek wyborów, w których uczestniczą znane lokalnie lub też na całym świecie firmy. Dużym zaskoczeniem była dla mnie część historyczna, o pochodzeniu samej nazwy. Nie zdradzę, jak branding wyglądał na przestrzeni dziejów, ale mogę powiedzieć, że jego korzenie sięgają aż czasów starożytnego Egiptu! W pierwszej chwili to była szokująca informacja, ale po zastanowieniu doszło do mnie, że to przecież musiało towarzyszyć człowiekowi od dawien dawna.

Handel, reklama, budowanie zaufania, kreowanie własnej marki - doświadczamy tego na każdym kroku. W jaki sposób nasz organizm reaguje na marki? Marketingowcy korzystają nawet z narzędzi neurobiologii, by umiejętniej konsumentom coś sprzedać. To akurat brzmi trochę strasznie! Tak samo jak uświadomienie sobie takich prostych zależności, jak fakt, że rzecz o konkretnej nazwie zyskuje w naszym odczuciu pewną osobowość, a szczególnie przywiązujemy się również do czegoś, co sami zbudujemy, czy raczej złożymy... Brzmi znajomo? "Efekt IKEA" jest psychologom społecznym już dobrze znany.

Wracając do lektury, "Branding" Roberta Jonesa jest napisany prostym językiem, myślę, że żaden czytelnik nie będzie miał problemów ze zrozumieniem treści. Ta jest podzielona na krótkie rozdziały, autor opowiada, czym jest branding, skąd się wziął, dokąd dąży. Przywołuje wiele bliskich nam przykładów, uzupełnia treść ilustracjami. Polecam książkę jako zdecydowanie wartą lektury, na pewno znajdziecie w niej coś ciekawego.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem